פעילות הידברות

ברוכים הבאים לניוזלטר החדש של שותפי הידברות!

מדוע החלטנו להקים ניוזלטר חדש לשותפי הארגון?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הרעיון להקמת הניוזלטר בו אתם קוראים כעת, נולד מתוך עשרות אלפי תגובות מופתעות רבות של אנשים השותפים איתנו בהקמת ותחזוק המפעל הרוחני האדיר הזה שנקרא "הידברות". הרמת הגבות, קריאות ההתפעלות והמבטים המשתאים נוכח הפעילות האינטנסיבית של הארגון, שכנעו אותנו, שכולם, כל מי שנותן מהונו לאחזקת הארגון, זכאי לדעת מה אנחנו עושים עם כספו, ולאיזה מטרות הוא מנוצל. למטרה זו בדיוק הוקם הניוזלטר "דו"ח הזכויות שלך מהידברות".

איזה נחת יש לבן אדם, שמחליט לתת מהונו לצורך מטרה מסויימת, ובמקום לשכוח ממנו, ולגבות את הסכום החודשי שנתן בלי כל פירוט, הוא מקבל דיווח חודשי מלא: מה עשינו עם הכסף שלך החודש?

אז נכון שהייתם שמחים לדעת לאן הולך הכסף שאתם שותפים לו, אבל אנו יודעים גם שאתם עסוקים, שאין לכם זמן, ושאתם רוצים תכל'ס, אז החלטנו לעשות את זה באופן הכי חד, קצר וקולע - ולהגיש לכם רק את הדובדבן שבקצפת - את סיפורי החיזוק, ההצלה והסיוע, המרגשים והמרתקים ביותר שזכינו להיות עדים להם החודש.

אנו מעוניינים להעביר גם לכם את התחושה הנהדרת שממלאת את ליבנו כשאנו שומעים על מקרה חיזוק נדיר של קיבוצניק בצפון, בעקבות הצפייה בערוץ, על התקרבות ליהדות בדרכי נועם, בעקבות הגלישה באתר, על חתונה בגיל מבוגר דרך אתר "שבע ברכות", על חילוץ בת ישראל מהגיהנום בכפר הערבי, על עוד ילד שזכינו להציל מהפלה, כנגד כל הסיכויים, על פעילות חסד שזכינו לעשות למען החיילים, שהרימה להם את המורל והכוח, על מניעת התבוללות של בחור יהודי בעקבות קריאת כתבה במגזין, על קבלות רוחניות משנות חיים בעקבות קריאה קבועה בעלון השבת המחולק בבתי הכנסת ברחבי הארץ, ועוד. מקרי החיזוק, ההצלה והסיוע, הינם כה רבים ומרגשים, שבאמת נדרשה מאיתנו עבודת ניפוי רבה. והכל במספרים עצומים, שמתאפשרים הודות למדיה התקשורתית העולמית.

אתם, מבחינתכם, סה"כ הגעתם לערב חיזוק, התרגשתם כששמעתם מה הידברות עושה, והחלטתם "לתרום" לארגון, אך מבחינתנו זה אחרת. בעינינו אינכם תורמים - אלא שותפים מלאים ושווי זכויות בכל הפעילות הרוחנית האדירה (שלא לומר המטורפת) הזו של הידברות. אם אין קמח אין תורה. זו לא קלישאה, אלא אמת פשוטה. בלי השותפות הכלכלית שלכם איתנו, לא היינו יכולים להוציא לאור דבר מכל הפעילות הרוחנית הענקית (באמת ענקית, בלי גוזמה) והמבורכת הזו, לה אתם ואנחנו עדים.

אין זמן מתאים יותר מחודש אלול, החודש בו אנו נדרשים לעשות חשבון נפש על כל מעשינו בשנה החולפת, לפתוח בו את דו"ח הזכויות הזה לו כולנו שותפים. אין ספק שהשקעה במנייה זו שנקראת "הידברות", הינה שווה ומשתלמת ביותר מבחינה רוחנית, וזו זכות גדולה להיות שותפים לה. בסופו של דבר, מה נשאר לנו כאן עלי אדמות מלבד תורה, מצוות ומעשים טובים?

שתהיה קריאה מהנה ומועילה לכולם,

מערכת הידברות.

(בכל הערה/ הארה/ עצה ניתן לפנות אלינו לכתובת המייל:ruth@htv.co.il).

תגיות:פעילות הידברותניוזלטר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה