מעניין

מחרם על בלונים ועד תמונת הסופרת: הבקשות המוזרות ביותר של אורחים במלון

צוותים בבתי מלון נתקלים לפעמים בבקשות הזויות ממש מצד האורחים. הנה כמה בקשות בלתי נשכחות ומוזרות במיוחד

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

צוותים בבתי מלון רגילים ליישם בכל רגע את 'הלוקח תמיד צודק'. הם עונים בקבלה בכל השעות, פותרים מקרי חירום, מחליפים חדרים לאורחים לא מרוצים, מאלתרים ארוחות בשעות לא שעות... עדיין, יש אורחים שמשאירים את צוות המלון עם רושם בלתי נשכח – פשוט בגלל בקשות מוזרות במיוחד.

הרשת החברתית 'רדיט' הפנתה לאחרונה בקשה לחבריה העובדים במלונאות: ספרו לנו על הבקשות המשונות ביותר של אורחים במלון בהן נתקלתם אי פעם. הנה לפניכם רשימה של הסיפורים ההזויים ביותר שהתקבלו בתגובה.

"תעטפו את הטלוויזיה בנייר כסף"

"הבקשה המוזרה ביותר בה נתקלתי אי פעם הגיעה מאישה בגיל העמידה שבאה לדסק הקבלה וביקשה שאעלה לחדר שלה ואעטוף את מכשיר הטלוויזיה בנייר כסף, כי היא חושדת שמתגוררים בו רוחות רפאים. עשיתי את זה, והיא הייתה רגועה בהמשך שהותה במלון".

"לא מוכנה לישון בלי תמונה של הסופרת"

אורחים רבים, מסתבר, מבקשים מצוות המלון לתלות בחדריהם תמונות של הסלבריטאים החביבים עליהם, מספורטאים ועד זמרים. אבל יש כאלה שההערצה שלהם מגיעה לממדי אובססיה. "היתה לי פעם אורחת במלון שהבהירה חד משמעית שהיא לא תעלה לחדר לישון עד שלא נתלה שם תמונה ממוסגרת של ג'יי. קיי. רולינג, הסופרת של סדרת הארי פוטר".

"תביא לי את הבגדים שלי מהחדר השני"

אורחים אולי מגיעים למלון כדי לנוח, אבל רובם לא מפגינים את גודל העצלות שהפגין אותו אורח, זמר בריטי מבוגר. "זה קרה כשעבדתי במלון בבברלי הילס. הזמר התארח בסוויטה עם שני חדרים והזעיק אותי כדי שאביא לו את הבגדים שלו מהחדר השני של הסוויטה אל החדר בו ישב. על השירות הזה קיבלתי טיפ של 65 לירה סטרלינג".

"אכפת לך לסחוב את התרמיל שלי?"

עובד במלון אמריקאי התבקש על ידי אורח עשיר להביא לו את התרמיל שלו מהמכונית החונה בחוץ. "זה היה תרמיל עור מלא בקופסאות מהסוג שמכיל בדרך כלל סמים. עליתי לחדר ומצאתי שם בחור עם עיניים אדומות ומראה לא ממוקד. הוא נתן לי 100 דולרים בתור טיפ".

"תורידו את התמונה של השטן מהקיר"

"באחד מחדרי המלון שלנו היתה תמונה של דיסני – 'החיה' מסיפור 'היפה והחיה'. האורח שקיבל את החדר התעקש שנסיר את התמונה, כי לדבריו מדובר בתמונה של השטן. התמונה היתה מחוברת לקיר והיינו צריכים להזמין איש מקצוע מיוחד כדי לנתק אותה, כך שהאורח יוכל לישון בשלווה".

"אל תחלקו בלונים בשום אופן"

עובד באתר נופש בו התארחו 10,000 איש נאלץ להוציא חרם על בלונים לאחר שאחת האורחות הודיעה שיש לה פוביה מבלונים והיא מבקשת לא להיתקל בהם בשום מקום. "כמובן שלא יכולנו לשלוט על בלונים שאורחים יקנו מחוץ לאתר, אבל ההנהלה הסכימה לא לחלק בעצמה בלונים או לתלות אותם בשום מקום, כל עוד האורחת הזו מתאכסנת אצלנו".

"תעזרו לנו לרוקן את החדר מרהיטים"

קבוצת רוכבי אופנוע שכרה שורה של חדרים במלון וכן חדר וועידות. לאחר שהגיעו, הם התקשרו לקבלה וביקשו עזרה בסידור החדרים. החדרנית שהגיעה עם שקי אשפה ביד גילתה שבחלק מהחדרים כבר לא היו שום רהיטים מלבד מכשיר הטלוויזיה. "שאלתי אותם איפה הכל נמצא והם אמרו לי שבחוץ. יצאתי לחצר המלון – היו שם שתי מיטות, שידות לילה, שולחן עבודה ושולחן נוסף"...

תגיות:אורחיםמלוןמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה