חדשות בעולם

קלינטון ביטלה אירועי קמפיין "בשל דלקת ריאות"

לאחר שפורסם סרטון וידיאו הטוען כי המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב התמוטטה, מודיעה רופאתה האישית כי קלינטון סובלת מ"דלקת ריאות" וזקוקה למנוחה

הילרי קלינטוןהילרי קלינטון
אא

מטה הקמפיין של הילרי קלינטון פרסם הלילה (שני) הודעה מטעם הרופאה האישית של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית.

בהודעתה של הרופאה, ד"ר ליסה בארדק, נאמר כי קלינטון סבלה במהלך הימים האחרונים משיעול מתמשך, וביום שישי אובחנה כחולה בדלקת ריאות. הרופאה ציינה כי קלינטון מקבלת אנטיביוטיקה, ועליה להרבות במנוחה.

הרופאה הוסיפה וציינה כי במהלך טקס הזיכרון לנרצחים בפיגועי ה-11 בספטמבר בניו יורק, קלינטון סבלה מהחום והתייבשה. "עכשיו בחנתי אותה, והיא החזירה לעצמה נוזלים ומתאוששת יפה", סיכמה הרופאה.

בעקבות מצבה החליטה קלינטון לבטל מספר אירועים שתוכננו ליממות הקרובות במסגרת מסע הבחירות שלה.

נושא בריאותה של הילרי קלינטון הפך מדובר ביותר בשל התקרית המביכה שאירעה אמש, במהלך טקסי הזיכרון לנרצחים בפיגועי הטרור שהתרחשו ב-11 בספטמבר לפני חמש עשרה שנים. קלינטון, שהשתתפה בטקס, נראתה מאוד לא טוב וחזרה לביתה מוקדם יותר מהתכנון. סרטון וידיאו שפורסם מנסה לטעון כי קלינטון התעלפה בעת הטקס.

ב"וושינגטון פוסט" פורסמה הבוקר כתבה תחת הכותרת "הבריאות של קלינטון הפכה לעניין אמיתי". כותרת דומה הופיעה גם בכתבה באתר NBC NEWS ובכתבה בסוכנות הידיעות AP.

נושא בריאותה של קלינטון עולה פעמים רבות על ידי מטה הבחירות של טראמפ. בחודש שעבר התארחה הילרי בתוכנית טלוויזיה וכשנשאלה אם היא בריאה, התקיפה את מטה הבחירות של טראמפ. "זו הפכה לאחת השיטות שלהם", אמרה."אני לא יודעת למה הם אומרים את זה, זה חלק מאסטרטגיה מטורללת", הוסיפה.

למרות ההכחשות אודות מצבה הבריאותי, בשבוע שעבר נאמה קלינטון בכנס בחירות שנערך בקליבלנד, ונתקפה שיעול עז. בשל מתקפת השיעול לא הצליחה להשלים את דבריה. האירוע היה מביך ביותר, וקלינטון אמרה על כך כי "בכל פעם שאני חושבת על טראמפ אני נתקפת אלרגיה".

דונלד טראמפ, יריבה של קלינטון, מרבה לדבר על כך שיריבתו אינה מסוגלת לשמש כנשיאה, בשל מצבה הבריאותי הלקוי. כעת, חוששים במטה קלינטון, כי טראמפ ינצל את האירוע המביך אמש ויזכיר כל העת לאומה האמריקנית כי קלינטון אינה ראויה לשמש כנשיאת ארצות הברית.

 

תגיות:קלינטוןבחירותנשיאות ארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה