חדשות בארץ

מיליארדי שקלים ’שוכבים’ בחשבונות בלתי פעילים. אולי אחד מהם הוא שלכם? כך תבדקו

מנוע חיפוש מיוחד שהושק היום (ב') ביוזמת בנק ישראל ושוק ההון, יאפשר לכם לערוך חיפוש אחר חשבון בנק על שמכם, מתוך מאגר של 480 אלף חשבונות בנק בלתי פעילים. המטרה: לאתר את הבעלים של כל חשבון, ובין היתר להקל על מקבלי הירושות למיניהם

אא

מנוע חיפוש מיוחד שהושק היום (ב') ביוזמת בנק ישראל ושוק ההון, יאפשר לכם לערוך חיפוש אחר חשבון בנק על שמכם, מתוך מאגר של 480 אלף חשבונות בנק בלתי פעילים. המטרה: לאתר את הבעלים של כל חשבון, ובין היתר להקל על מקבלי הירושות למיניהם – במקרה שבו הם אינם יודעים באילו בנקים התנהלו חשבונותיו של הנפטר.

'הר הכסף 2' זהו שמו של האתר שבו נמצא מאגר של 480 אלף חשבונות בנק, עם סכום כולל של תשעה מיליארד שקלים. החיפוש במאגר יאפשר לכם להתחקות אחר חשבונות עו"ש שלכם שאולי לא ידעתם על קיומם, אך לא יחשוף מידע נרחב אודותיהם כי אם רק את שם הבנק שבו הם מתנהלים.

מצאתם חשבון כזה שלכם? הדרך היחידה שבה תוכלו לקבל מידע נוסף אודותיו היא ליצור קשר ישיר עם הבנק, ולברר את הפרטים מולו.

במקרה של חשבון שלא נעשתה בו פעילות זמן רב, החוק מחייב את הבנקים ליצור אתכם קשר רק למשך חודשיים. אם הבנק לא הצליח לאתר אתכם וישנו סכום של כסף בחשבון – הוא ייאלץ לגנוז אותו ב'פיקדון' רדום ויצור אתכם קשר מחודש, רק אחת לשישה חודשים. "סכומי כסף של לקוחות רבים נמצאים בבנקים, ללא כל תנועה ולעתים אף ללא ידיעת הלקוחות. אני מזמינה את הציבור הרחב להיכנס לאתר האינטרנט 'הר הכסף 2' שהשקנו היום, ולבחון האם יש לו חשבונות בנק או פקדונות ללא תנועה. האתר מנגיש מידע חשוב בצורה ברורה וידידותית ללא עלות, ויסייע לכם לאתר פקדונות ולנהלם טוב יותר", כך אמרה הבוקר המפקחת מטעם הבנקים, חדווה בר.

תגיות:בנק ישראליוזמהאתרכסףחשבון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה