חדשות בעולם

הילרי קלינטון: "חבל שלא שמעתי לעצת הרופא"

לראשונה מאז ההתמוטטות בטקס זיכרון שנערך לציון אירועי ה-11 בספטמבר, הילרי קלינטון התראיינה לתקשורת והתנצלה על אי הדיווח

הילרי קלינטון (צילום: shutterstock)הילרי קלינטון (צילום: shutterstock)
אא

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון, התייחסה הלילה (שלישי) להתמוטטות שלה בטקס זיכרון שנערך לציון 15 שנה לפיגועי 11 בספטמבר.

בראיון טלפוני לרשת CNN, אמרה כי כבר ביום שישי אובחנה כחולה בדלקת ריאות, וקיבלה מהרופאה הוראה שעליה לנוח חמישה ימים. לדברי קלינטון, "הייתי אמורה לנוח חמישה ימים, ולא פעלתי בהתאם להמלצה הטובה הזו. אני מכירה בכך שלוח הזמנים שלי היה צפוף מדי מאז".

קלינטון הדגישה כי לא התעלפה אלא "איבדה את שיווי המשקל", ולאחר ששתתה מים ונחה - חזרה לאיתנה. "מה שעזר לי בעיקר", אמרה, "זו השהות אצל בתי ונכדיי שהם התרופה הטובה ביותר".

לגבי הסתרת מצבה הרפואי מהציבור, הגיבה קלינטון כי לא חשבה שדלקת הריאות היא דבר משמעותי. "עמדתי בסטנדרטים הגבוהים ביותר של שקיפות", אמרה, "השוו את כל הדברים שאתם יודעים עליי עם מה שאתם יודעים על המתמודד מולי. אני חושבת שהגיע הזמן שנגיע לאותה רמה של שקיפות שאני נוקטת זה שנים", הוסיפה בהתייחסה ליריבה, דונלד טראמפ.

מספר שעות לפני כן, התייחסה הילרי לנושא בטוויטר, וצייצה: "תודה לכל מי שאיחל לי החלמה מהירה. אני מרגישה טוב ומצבי משתפר. כמו כל אחד שנעדר מהעבודה בגלל מחלה, אני משתוקקת לחזור. נתראה בקרוב במסלול".

במקביל, בעלה של הילרי, הנשיא לשעבר ביל קלינטון, העניק ראיון לרשת CBS. בדבריו, אמר קלינטון הבעל כי לא מדובר בפעם הראשונה שאירוע כזה קורה לרעייתו. "האירועים הללו הם תעלומה עבורי", ציין.

ביל ציין כי מקרה מסוג זה אירע לרעייתו בעבר. "לעתים נדירות. במקרה אחד במהלך השנים, קרה שהיא התייבשה באופן חמור. עם זאת, היא המשיכה לעבוד כמו שדה כשרת החוץ וכסנאטורית".

תגיות:הילרי קלינטוןהתעלפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה