מעניין

מבחיל ומזעזע: מה נתפר לצווארון השמלה שהוזמנה באינטרנט?

כשמבצעים רכישות באתרי אינטרנט, הסיכוי לנחול אכזבות קיים: תפר קצת עקום, כיס חסר או מידה גדולה וקטנה מדי, הם תרחישים שגולשים מדווחים עליהם לעתים קרובות. אולם מסתבר שיש גם דברים גרועים יותר (שלא לומר מבחילים ודוחים) כמו זה שדווח לאחרונה באתר REDDIT

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

כשמבצעים רכישות של בגדים באינטרנט, הסיכוי שניתקל בקשיים ואכזבות הוא די גבוה. חדשות לבקרים מדווחים הגולשים על מידות שגויות של הבגד שהוזמן, איכות בד ירודה, צבע דהוי, תפר עקום, כיס חסר ועוד...

בלוגים ופוסטים שלמים בפייסבוק נפתחים על הרקע הזה מדי יום, במטרה  להילחם בתופעה הטורדנית, ולהבטיח שהצדק ייצא לאור והרוכשים יקבלו בחזרה את כספם. 

אך מה קורה כאשר אל ההזמנה מצורף חלק מבחיל במיוחד, כמו עכבר? גולשת באתר Reddit שהציגה עצמה בשם Aronmoney פרסמה תמונת שמלה שהזמינה חברתה באחד מאתרי האינטרנט, ואל תוך כיסה נתפר – לא פחות ולא יותר, עכבר לבן מת.

הגולשת הביעה את זעזועה העמוק וכתבה כי לא תיארה לעצמה שדבר כזה באמת יכול להתרחש. "ניסיתי לחשוב מה יכולה להיות הסיבה לכך, אבל לא מצאתי. זה פשוט אבסורד שדברים כאלה קורים מבלי שאיש יפקח על הנעשה באתרים האלה, ויפצה על עוגמת הנפש שנגרמה לחברתי".

לצד הטוקבקים הרבים שקיבלה על פרסומה, הגיבה משתמשת בשם Resurrected Toast וכתבה כי דבר דומה קרה לפני כשנתיים לבת של חברתה. "היא ישנה על הכרית הזאת במשך חודשיים, לפני שהבחינה בריח ריקבון וצחנה עזים, שעולים ממנה. כשהריח נמשך וסירב להיעלם, הגיעה אמה למסקנה שטוב יהיה אם יפתחו את התפרים של הכרית, כדי לנסות לראות מה מקור הריח החריף. מה שהם גילו היה עכבר מת, שנתפר יחד עם המילוי, אל תוך הכרית".

תגיות:נקמהקניותתרמיתאינטרנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה