חדשות בארץ

פיגוע דקירה באפרת: קצין נפגע באורח בינוני

מחבל ערבי חדר במשך הלילה ליישוב אפרת שבגוש עציון והתחבא בתוך שיח. בבוקר התנפל על קצין ודקר אותו. הקצין נפצע באורח בינוני – קשה ומצבו יציב

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

גל הטרור ממשיך: מחבל ערבי חדר במהלך הלילה (ראשון) ליישוב אפרת שבגוש עציון, דרך הגדר המקיפה את היישוב באזור רחוב הציפורן.

בבוקר התנפל המחבל, שהסתתר בתוך שיח, על קצין צה"ל בן 30 ודקר אותו. הקצין נפצע באורח בינוני, ופונה לבית החולים הדסה עין כרם. המחבל נורה על ידי לוחם צה"ל ונפצע באורח בינוני.

הפאראמדיקים של מד"א משה בניטה ועיסא דוויאת סיפרו, "ראינו צעיר בשנות העשרים בהכרה מלאה, הוא סבל מפצע דקירה בפלג גופו העליון , הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות להמשך טיפול בבית חולים כשמצבו הוגדר בינוני עד קשה, הוא תיקשר אתנו כל הדרך לבית החולים ומצבו היה יציב".

מדובר בחסד השם, שמנע פגיעה חמורה הרבה יותר במשפחות המתגוררות ביישוב.

ב'אפרת' מציינים כי בסביבות השעה 2:00 לפנות בוקר, זיהתה מערכת האבטחה של היישוב דמות המסתובבת בטווח של כ-400 מ' מחוץ לישוב.

כתגובה, הוקפצה כיתת הכוננות של היישוב יחד עם כוחות צבא, שביצעו סריקות במקום לאורך כל הלילה. לפנות בוקר, קפץ המחבל, שהסתתר בתוך שיח, על קצין ודקר אותו. על המחבל נתגלו מספר סכינים.

מועצת אפרת מסרה לתושבים זמן קצר לאחר מכן כי הם רשאים לצאת מהבתים. עוד נמסר, כי מוסדות החינוך בהתנחלות נפתחים כרגיל. בשכונת הזית, שבה אירע הפיגוע, ייפתחו המוסדות בתגבור אבטחה. לא תותר כניסת פועלים למועצה היום.

"אנו משבחים את כוחות הביטחון שמנעו פיגוע קשה. מערכת הביטחון של היישוב הוכיחה את עצמה. צר לנו שנדרשנו לבחינה זו, אך ב"ה נמנע פיגוע קשה מאד", אומרים ביישוב.

תגיות:גל טרורמחבלפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה