חדשות בארץ

טסים לאומן? לא בטוח שהטיסות יצאו לדרך

המוני בני אדם שתכננו לטוס לאומן לראש השנה, דרך חברת נסיעות ידועה, גילו כי החברה לא סיפקה להם כרטיסים. אז מה בדיוק קרה כאן, ואיפה העוקץ הגדול?

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

בעוד כשבוע זה עומד לקרות: עשרות אלפי ישראלים ינהרו לשדה התעופה בנתב"ג, שם יעלו על הרכבת האווירית שתוביל אותם לשדה התעופה בקייב, ומשם לאומן, שם הם ישהו במהלך ראש השנה.

אלא שכעת מתברר שרבים מאלו שמתעתדים לטוס, כלל לא קיבלו את הכרטיסים שרכשו. חלקם אף מעידים על כך שכאשר הם פנו לחברה דרכה הזמינו את הכרטיסים, דחו אותם בטענות שונות ומשונות. "אנחנו פוחדים שכל הכסף ששילמנו ילך לפח", הם אומרים בחשש.

התלונות אשר נחשפו באתר ynet הובילו את כתבי האתר לחקור את הנושא לעומקו, והתוצאות היו קשות מאוד: התברר כי החברה שמוכרת את הכרטיסים משתמשת לכאורה בקבלות שעליהן מופיעה חותמת עם מספר עמותה שכלל אינה קיימת אצל רשם העמותות.

אבל זה לא הכל, כי היו גם עוד כמה פרטים מעוררי תהייה, כמו למשל העובדה שסוג המטוס בו מתחייבת החברה להשתמש הוא מדגם מיושן שיצא כמעט לחלוטין משימוש, וברשימות הבינלאומיות מתועדים כ-15 מטוסים בלבד מדגם זה. מעניין גם לראות שהחברה התחייבה על כך שחלק מההמראות יהיו בין השעות 1:40 ל-5:30, שעות בהן קיים עוצר טיסות בנתב"ג.

הנתון המפליא ביותר, הוא שהחברה שבבעלותה המטוסים שאמורים להטיס את כל ההמונים היא חברת מטוסים פרטיים אשר מאפשרת טיסות עסקים במטוסים המכילים 8-12 מושבים בלבד. ynet פנו לחברת המטוסים, אך שם ציינו שלא נסגר כל הסכם שיתוף פעולה ביניהם לבין חברת הנסיעות.

יצוין כי בפניית נציג ynet לחברה הישראלית, השיב אחד מהנציגים: "אנחנו לא עושים תרמית - אם אתה חושב ככה, אל תירשם".

תגיות:ראש השנהאומן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה