חדשות בארץ

תעלומה מצמררת בבית העלמין: לאן נעלם קברה של הסבתא?

תושבת מרכז הארץ הגיעה לפני כשבועיים לבית העלמין בבאר שבע כדי לפקוד את קברה של חמותה. שם המתינה לה הפתעה לא נעימה בעליל: הקבר נעלם כלא היה

אא

אישה ממרכז הארץ נסעה לפני כשבועיים אל בית העלמין החדש בבאר שבע, כדי לפקוד את קברה של חמותה. כאשר הגיעה אל בית העלמין, גילתה האישה לתדהמתה כי באותו המקום בו קבורה חמותה נמצא מצבה של אדם אחר בשם ברנרדו טוברובסקי.

מנהל בית העלמין, אברהם נורבר, הגיע אף הוא למקום הקבר ונוכח אף הוא בתעלומה: המצבה של החמות איננה, ובמקומה נמצאת מצבה של טוברובסקי. על פי רישומי בית העלמין, החמות וטוברובסקי מצוינים כקבורים באותה חלקה בדיוק, ואף יום פטירתם זהה. לא ברור אם נעשו אף שינויים בתוך הקבר עצמו, או רק מעל פני האדמה.

אסנת, נכדתה של המנוחה, סיפרה כי המשפחה בהלם מאז שגילו על המקרה. "אנחנו נעים בין המקרה הכי גרוע שלקחו את כל העצמות וחוללו שם דברים אסורים, לבין האפשרות שרק החליפו מצבה וזה הרע במיעוטו", אמרה אסנת, נכדתה של המנוחה, לאתר וואלה. "אמא שלי בסערת רגשות. היא לא מצליחה לתפקד כל כך. מי חושב על דבר כזה?". היא ציינה כי היא מקווה שהמשפחה תקבל תשובות גם מחברה קדישא וגם מהמשטרה. "האם אין מנוחה גם כשמתים? אני אפילו לא יכולה לתאר במילים כמה זה נורא ואיום שדבר כזה קורה", אמרה.

מהמשרד לשירותי דת נמסר בתגובה: "מדובר בתלונה חמורה. אנו נבדוק את המקרה מול המועצה הדתית באר שבע".

ממשטרת ישראל נמסר שהמקרה בבדיקה.

תגיות:תעלומהבית עלמין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה