חדשות בארץ

פעיל למען אלאור אזריה, קורא את הרמטכ"ל לחשבון נפש: "מערכת השיפוט הצבאית מונעת ממנו צדק"

פעילי המאבק למען אלאור אזריה, צופים בדריכות בהשתלשלות האירועים שהתרחשו מרגע תחילת משפטו, ועד עצם היום הזה. אחד מהם, רן כרמי בוזגלו, פונה בקריאה נרגשת לרמטכ"ל, ומבקש אותו לעשות חשבון נפש עם עצמו, אודות חוסר הצדק שמגלה המערכת הצבאית כלפי החייל. "תסתכל על הכומתה שלך ותחזור בך", זעק

רן כרמי-בוזגלו (צילום מסך יוטיוב)רן כרמי-בוזגלו (צילום מסך יוטיוב)
אא

פעילי המאבק למען אלאור אזריה, צופים בדריכות בהשתלשלות האירועים שהתרחשו מרגע תחילת משפטו, ועד עצם היום הזה. אחד מהם, רן כרמי בוזגלו, פונה בקריאה נרגשת לרמטכ"ל, ומבקש אותו לעשות חשבון נפש עם עצמו, אודות חוסר הצדק שמגלה המערכת הצבאית כלפי החייל. "תסתכל על הכומתה שלך ותחזור בך", זעק כרמי בוזגלו, במהלך ראיון שנערך עמו בערוץ 7.

"דין אלאור אזריה, כדין ישראל שומר", אמר. "אני ראיתי את הסרטון של שומר, הוא ירה בנער כשכבר לא נשקפה סכנה. אלאור ירה במחבל תוך כדי אירוע, כשנשקפה סכנה. אם זו מדינת חוק, שיאפשרו לזמן אותו לעדות. אבל לצערי, מערכת השיפוט הצבאית מונעת ממנו צדק".

כרמי בוזגלו תיאר את מסכת הייסורים שעוברת משפחת אזריה בכל יום שחולף, שפשוט מרסקת אותה בכל יום מחדש. "אני מלווה את האב צ'רלי מדי יום לשיקום, וכל חוות הדעת שאנחנו מקבלים אומרות שנוכחותו של אלאור חיונית, לשיקומו של האב. הגיע הזמן לשחרר אותנו, ולהפסיק את המשפט.

"כל העדויות האחרונות של הפתולוג, של המ"מ ושל הפצוע – הם העדות הטובה ביותר לכך שהמשפט הזה צריך להיפסק", לדבריו.

בתוך דבריו, קרא כרמי-בוזגלו לרמטכ"ל בקריאה נרגשת, וביקש אותו לעשות חשבון נפש. "אני פונה ערב הימים הנוראים לרמטכ"ל", אמר. "יש כאן מחדל איום ונורא. אני אומר לרמטכ"ל: 'יש לך כומתה חומה! גם אני הייתי מפקד בגולני. גולני זה מהות הציונות. תסתכל על הכומתה שלך, ותחזור בך. אתה מפעיל את המשפט. תרדו מהעץ, ותבקשו סליחה כי המשפחה שלהם מרוסקת. איפה החמלה? הפכתם את אלאור לאויב העם'".

תגיות:צדקמשפטמחבלאלאור אזריהחייל יורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה