חדשות בארץ

מרגש: ספר תורה לע"נ הלל אריאל

ספר תורה נתרם לעילוי נשמתה של הלל אריאל שנרצחה במיטתה. התורמים: זוג אחים שהחליטו לממן ספרי תורה למשפחות שכולות

אא

בקריית ארבע הכניסו בשעות האחרונות ספר תורה לזכרה של הלל יפה אריאל הי"ד שנרצחה במיטתה. ספר התורה ייכנס בשלב זה לבית הכנסת בגבעת ממרא, ובהמשך מקווה המשפחה כי תוקם גבעה לזכר הלל, ובה בית כנסת שאליו יועבר ספר התורה.

את כתיבת הספר מימנו שני אנשי עסקים – שלומי ויוסי אמיר, אשר החליטו לממן כתיבת חמישה ספרי תורה לחמש משפחות שכולות, לעילוי נשמת בניהן.  שלוש מתוך המשפחות הן כאלו שבניהן נפלו במלחמות, הרביעית היא משפחת ריבן ששכלה את בנה בן השש עשרה באסון הכרמל והחמישית היא משפחת אריאל.

רינה אריאל סיפרה בהתרגשות לערוץ 7: "קיבלנו טלפון מאחים שאנחנו לא מכירים שאמרו לנו שהם מוכנים לתרום ספר תורה לעילוי נשמת הלל. חשבנו שזה ייקח זמן ופתאום אמרו לנו שספר התורה מוכן ואתמול השתתפנו באירוע בגני התערוכה יחד עם המשפחות הנוספות".

רינה גם התייחסה לפרויקט ההדסטרארט שהם הובילו לאחרונה להקמת מרכז מבקרים בכרם המשפחתי לזכרה של הלל. "עם ישראל התגייס וזה מדהים, לא האמנו שנזכה למשהו כזה, קיבלנו חיבוק חזק מעם ישראל", היא אמרה.

כזכור, עם ישראל התאחד ותרם כ- 100,000 ש"ח, לטובת בניית מרכז מבקרים חדש לזכרה "כדי שהנשמה היפה שלה, תמשיך לחייך שם למעלה", כך נכתב בעמוד הפייסבוק שלה.

תגיות:ספר תורההלל אריאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה