חדשות בארץ

מרגש: קראו לבתם על שם נעמה הנקין

השכנים הקרובים של משפחת הנקין החליטו להעניק לבתם את השם 'נעמה' – על שמה של נעמה הנקין שנרצחה בפיגוע. "היה ברור לנו שניתן את השם כבר מאז הרצח", הסביר האב

אא

כמעט שנה חלפה מאז הפיגוע הנורא בו נרצחו בני הזוג איתם ונעמה הנקין, מול עיני ארבעת ילדיהם, ובתוך כל הצער והמכאוב ניתן לראות מחווה מרגשת של שכניהם – עזרא ואסתי הרשברג מהיישוב נריה.

השכנים החליטו לקרוא לבתם שנולדה ביום שישי האחרון על שמה של נעמה הנקין, ואף הסבירו כי זו הייתה החלטה שהתקבלה בליבם כבר מאז הרצח. "היה ברור לנו כבר מאז הרצח שאם תיוולד לנו בת נקרא לה נעמה", סיפר עזרא, האב, בראיון לאתר nrg. הוא גם הוסיף: "היינו יותר מסתם שכנים. איתם ונעמה אכלו אתנו את הסעודה ביום הראשון של חג הסוכות, ממש כמה ימים לפני שהפיגוע קרה".

עוד סיפר עזרא: "אשתי ונעמה היו חברות, ואיתם היה חבר שלי. מיד אחרי שקראנו לבת שלנו בשם נעמה חשבתי לעצמי שאני חייב לספר את זה לאיתם. המחשבה הראשונה שהייתה לי זה שאיתם עדיין חי".

יצוין כי זוהי הפעם השנייה במהלך השנה שחלפה בה תושבי נריה מעניקים לבתם את שמה של נעמה. שלושה ימים בלבד לאחר הפיגוע נולדה לשכנים נוספים מהיישוב תינוקת, וגם לה הם העניקו את השם נעמה.

תגיות:נעמה הנקיןפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה