חדשות בארץ

בדרכם האחרונה: נרצחי הפיגוע מובאים למנוחות

רס"מ יוסי קירמה ולבנה מליחי שנרצחו בפיגוע הירי הבוקר, מובאים בשעות אלו למנוחות. אביו של קירמה: "איך אפשר לשרוד? בני הבכור, אני כל כך אוהב אותך"

הלווייתו של יוסי קירמה הי"ד (צילום: פלאש 90)הלווייתו של יוסי קירמה הי"ד (צילום: פלאש 90)
אא

בשעה האחרונה הסתיימה לווייתו של רס"מ יוסי קירמה, השוטר שנרצח הבוקר בפיגוע באזור גבעת התחמושת בירושלים. אלפים השתתפו בלוויה שבסיומה נטמן קירמה בהר הרצל, כשהוא מותיר אחריו אישה, הורים ושני אחים.

אביו של יוסי, עוזי קירמה, פרץ בבכי בעודו אומר קדיש מעל הקבר: "איך אפשר לשרוד? בני הבכור, נשמה שלי, היית גם חבר שלי. אני כל כך אוהב אותך. אתה החיים שלי. נהיה עם נוי (אלמנתו של יוסי) ולא נעזוב אותה לרגע. מעכשיו היא בתי. יש עד היום ויש מהיום. חבר שלי, תנוח על משכבך בשלום, חיים שלי".

נוי קירמה, אלמנתו של יוסי שהתחתנה אתו רק לפני חמישה חודשים, לאחר 15 שנות היכרות, קראה אל בעלה: "תראה כמה אנשים באו רק בשבילך. הלב שלי מתנפץ לרסיסים. כמה תכנונים היו לנו, בית וילדים. אני לא יודעת איך ממשיכים עכשיו. אבל אני מבטיחה לך, תמיד תהיה בלב שלי, עד שאמות". 

המפכ"ל רוני אלשיך ספד אף הוא לקירמה וסיפר: "אתה וחבריך חתרתם למגע מכל כיוון מיד עם רגע הישמע ירי. הצרור של המחבל השיג אותך שנייה או שתיים לפני שחבריך שהגיעו מציר מקביל חיסלו אותו. לחתירה למגע היה הפעם מחיר כבד. רק ביום חמישי האחרון מונית לסגן מפקד צוות אופנוענים, והשיח על קורס הקצינים היה על השולחן".

בשעה זו מובאת למנוחות בגבעת שאול הנרצחת השנייה בפיגוע – לבנה מליחי. מליחי היא תושבת ירושלים וגמלאית של הכנסת. היא הותירה אחריה בעל, שלוש בנות ושישה נכדים.

מחר ההגרלה! טיול רייזרים משפחתי במתנה: הירשמו לעולם הילדים, קבלו שבוע חינם והיכנסו לכל הגרלות הקיץ >>>
תגיות:לוויהפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה