חדשות בארץ

נס במהלך החג: עשרות כדורים תעו מעל לסוכות בלוד, ואף לא נפגע אחד

פוסט שפורסם בפייסבוק הצליח לעורר הדים ברשת, לאחר שלצד תמונה של כף יד ובה קליעים שונים - נטען בו כי תושבי השכונה החדשה בלוד, שוב ספגו מטח יריות מכיוון השכונה הערבית שנמצאת בסמוך לה. להבדיל מאשתקד, רק באורח נסי - איש לא נפגע השנה

הקליעים שנורו לעבר הסוכות (צילום: עמוד הפייסבוק של ’המטה האזרחי לוד’/מאיר ליוש)הקליעים שנורו לעבר הסוכות (צילום: עמוד הפייסבוק של ’המטה האזרחי לוד’/מאיר ליוש)
אא

'המטה האזרחי לוד' - חוג שהוקם על ידי תושבי העיר בהתנדבות, וחרט על דגלו לשפר ולקדם את העיר מבחינות שונות - הצליח לעורר הדים ברשת, לאחר הפוסט שפרסם בצאת החג. בפוסט, לצד תמונה של כף יד ובה קליעים שונים - נכתב כי במהלך חג הסוכות נורו לעבר שכונת רמת אלישיב - שכונה חדשה בצפון העיר, עשרות כדורים 'תועים'.

מדובר בירי שמגיע משכונה ערבית הנמצאת בסמוך לשכונה החדשה, ומסתבר כי אין מדובר בתופעה חדשה: רק בשנה שעברה נפצע ילד בן חמש מאחד הכדורים הללו, בזמן שישן שנת ישרים בסוכה המשפחתית.

באורח נסי למדי - השנה, איש לא נפגע מהצרורות המסוכנים, אולם מספר משפחות דיווחו כי מצאו בסוכתם קליעים בגדלים שונים: במשפחה אחת נמצא קליע בקוטר 5.5 מ"מ על ידי אב המשפחה, בזמן שפירק את סכך הסוכה, ואילו במשפחה אחרת נמצא קליע בקוטר 9 מ"מ.

תגיות:סוכותיהודיםיריערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה