חדשות בארץ

"איבדתי רגל. השם נתן והשם לקח, יהי שמו מבורך"

"היו ניסים מעל לדרך הטבע", כותבת אסנת שאיבדה את רגלה, ומתייחסת לאובדן הכבד: "הכאב העצום מזכיר לנו בכל רגע את מהות התפקיד שלנו כאן"

אא

האסון הנורא לפני שבועיים עטף את עם ישראל באבל, כאשר אביעד אלמלם ז"ל ובת דודתו אלישבע חדד ז"ל נהרגו בתאונת דרכים מחרידה.

אביעד, אלישבע ולהבדיל בין חיים לחיים, אסנת, אחותה של אלישבע, היו בדרכם לכותל המערבי לאמירת סליחות בערב יום הכיפורים, כאשר נהג רכב שהיה תחת השפעת סמים ואלכוהול נסע בפראות ודרס למוות את אביעד ואלישבע ז"ל, שעמדו מחוץ לרכב.

אסנת תחי', שאיבדה את אחותה בת ה-21 ובן דודה בן ה-19, ואף את רגלה למרבה הצער, מלמדת את עם ישראל שיעור באמונה טהורה ובקבלת הדין באהבה. 

"רציתי להגיד תודה", כותבת הפצועה. "דבר ראשון, אני רוצה להגיד תודה לבורא עולם על החיים שקיבלתי במתנה בניסי ניסים. 

"שנית, תודה לכל אחד ואחת מכם על התפילות, על האיחולים ועל הקבלות שקיבלתן לרפואתי - אין לי מילים לתאר את ההערכה ואת ההתרגשות שלי! 

כל הניסים שחוויתי בימים האחרונים, כולל דברים שמעל לדרך הטבע, אתן שותפות מלאות".

צילום מסך מתוך דף הפייסבוק צילום מסך מתוך דף הפייסבוק

אסנת ממשיכה וכותבת: "איבדתי אחות ובן דודה שיקרים לי כל כך. מי שמכיר אותם יודע שהם היו מלאכים טהורים, נשמות שהלכו כפרה על הדור כולו. אין ספק שזו הייתה גזרה משמיים וגם אין לי ספק שטוב להם שם למעלה. רק אנחנו נשארנו כאן, עם הכאב העצום והגעגוע הצורב שמזכיר לנו בכל רגע את מהות התפקיד שלנו כאן

הפצועה, שאיבדה את רגלה בעקבות התאונה המחרידה, כותבת בגבורה: "אמנם איבדתי רגל, אבל זה מתגמד ליד אובדן הנשמות הטהורות. תמשיכו להתפלל בעדי, הדרך לשיקום מלא עוד ארוכה, וה' יחזיר לכם כגמולכם הטוב כמו שרק הוא יודע. השם נתן השם לקח, יהי שם השם מבורך".

עם ישראל מתבקש להמשיך ולהרבות בתפילה לרפואתה השלמה של אסנת בת ציפורה בתוך שאר חולי ישראל.

קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה: ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי: ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד: ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא: ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי: ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר: ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת: ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו

תגיות:אסוןנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה