חדשות בארץ

אחייניתו של עראפת: "אני מבקשת סליחה מהעם היהודי"

סנדרה סולומון, נכדתו של אחד ממייסדי הפתח': "מגיל צעיר חונכתי לשנאה ליהודים. אני מבקשת מהם סליחה על כך"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

סנדרה סולומון, אחייניתו של יאסר עראפת, מבקשת סליחה על השנאה שחשה בעבר כלפי העם היהודי.

סולומון, המתגוררת היום בקנדה לאחר שהתנצרה, מספרת ל- CIJnews על השקפת עולמה: "אני מעוניינת להתראיין לכלי התקשורת בישראל, כדי להעביר מסר של שלום בין ישראל לפלסטינים. על המסר להיות מבוסס על דו קיום אמיתי ומאבק משותף בשנאה ההדדית", אמרה בפתח דבריה.

סולומון הוסיפה ואמרה כי חמאס ודאעש אינם שונים באידיאולוגיה שלהם החותרת בסופו של דבר להקים מדינה אסלאמית (ח'ליפות). היא סיפרה, כי מגיל צעיר היא חונכה על שנאה ליהודים ושבח להיטלר על השואה שהמיט עליהם.

בדבריה, אמרה נכדתו של מייסד הפתח', כי מרבית הפלסטינים מתייחסים לישראל בשנאה עמוקה בת שנים ארוכות. "הם מאשימים את היהודים בכל דבר. הם עולצים כאשר יהודים נרצחים. אין אצלם כבוד, אהבה ושלום, אלא רק זעם ושנאה לאחר", אמרה.

בנוגע לישראל, אמרה סולומון כי "ליהודים הזכות לחיות בשלום בארצם". היא הסבירה את התייצבותה לימינו של העם היהודי בכך שהיהודים הינם מיעוט, אשר נקלע בליבו של סכסוך פוליטי ודתי בין האסלאם ליהדות. "בהיותי מוסלמית לשעבר, אני חשה מחויבות מיוחדת לעמוד לימין ישראל. לישראל הזכות להתקיים", אמרה.

סנדרה סולומון היא בת אחותו של יאסר עראפת, ממייסדי הפתח'. בהיותה ילדה משפחתה עברה לירדן ולאחר מכן לסעודיה. בגיל 21 כפתה עליה משפחתה להינשא לפלסטיני. לאחר הנישואים היא עברה לקנדה, וב-2005 חזרה לסעודיה כדי להתגרש. לפני ארבע שנים, ב-2012, בחרה סנדרה לעזוב את האסלאם לחלוטין, והחליטה להתנצר.

תגיות:ערפאתשנאהיהודים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה