לאישה

לראשונה: מופע מוזיקלי ענק לנשים של האמנית חדוה לוי ברידינג 3 בתל אביב

"אישה שמחה היא כח" אומרת האמנית חדווה לוי, שהופיעה בתל אביב בשמחת בית השואבה וניצחה גם על הפרשת חלה במסגרתה קיבלה על עצמה אחת המשתתפות לשמור שבת

אא

ביום ההילולה של רבי נחמן מברסלב התקיימה ברידינג 3 בתל אביב שמחת בית השואבה ענקית בניצוחה של האמנית חדווה לוי, שהופיעה עם להקת נגניות ורקדניות במופע איכותי במיוחד. בעיצומו של המופע התקיימה גם הפרשת חלה מרגשת, כאשר אחת הנוכחות בקהל מקבלת על עצמה לשמור שבת.

איך את מסבירה את התופעה, חדוה? הפרשת חלה ברידינג 3?

"פשוט, רציתי לשמח ולשמוח ב'זמן שמחתנו', יחד עם קהל הנשים והנערות המדהימות שאני פוגשת מכל הגוונים במהלך השנה במופעים, בשיעורי התורה, בנסיעות לקברי הצדיקים... ואז המפיקה שלי התקשרה והודיעה: 'מצאתי מקום להילולת רבי נחמן .. אומרים שהוא מתקן הנשמות, לא?.. אז קדימה לתל אביב. ידעתי שיש כאן איזה מהלך רוחני משמים ואני הולכת על זה'".

ההיענות לאירוע הייתה עצומה, כשעד מהרה לא נותרו כרטיסים למופע. מי שהצליחה לזכות בכרטיס זכתה בחוויה של שמחה עצומה.

"כמו שאני תמיד אומרת אישה שמחה היא כוח. עיניים דומעות, רגלים רוקדות ולב שמח זה שילוב מנצח. וזה מה שאומר רבי נחמן: 'ניצחתי ואנצח'".

"הייתה שמחה ענקית. כולן הרגישו את השמחה רצה לרגלים ומהרגלים ללב ולנשמה עד הפרשת חלה , שאותה הפרישה אחת הנשים שקיבלה על עצמה לשמור שבת. וכשמישהי מקבלת על עצמה שמירת שבת, אני יודעת שתהיינה ישועות גדולות לכלל המשתתפות באירוע, כי שבת היא מקור הברכה".

אחרי ההופעה על הבמה, ירדה חדווה לוי, מלווה בקהל הנשים, לשיר את 'שירת הים' מול הגלים. "אחרי שירת הים, כולנו שרנו כמו  ילדות שמחות ומרוגשות: "יד ימין על העיניים ונקבל עול מלכות שמים..."שמע ישראל ד' אלוהינו ד' אחד". הרגשנו לגמרי בגאולה,בדיוק כמו מרים הנביאה שאחריה יצאו כל בנות ישראל. והלוואי שנצא משמחה לשמחה בשמחה!"

תגיות:מופעחדווה לוינשיםתל אביב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה