מעניין

מזעזע: ’גלשו’ על גבו של צב ים, והעלו את ה’סלפי’ לרשת

אין גבול לאכזריות: שני חברים אוסטרלים שבילו באחד מחופי הים של האי פרייז'ר, העלו לעמוד הפייסבוק שלהם תמונה מקוממת במיוחד ובה הם נראים עומדים על גבו של צב ים אומלל, בתנועת גלישת גלים. כעת הם מואשמים בגרימת צער לבעל החיים, וגולשי הרשת דורשים העמדה לדין

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

אין גבול לאכזריות: שני חברים אוסטרלים שבילו באחד מחופי הים של האי פרייז'ר, העלו לעמוד הפייסבוק שלהם תמונה מקוממת במיוחד ובה הם נראים עומדים על גבו של צב ים אומלל, בתנועת גלישת גלים.

לצד התמונה המזעזעת כתבו הצעירים את המילים: "גלשנו על צב במהלך סוף השבוע", ולא מיהרו להתנצל על המעשה, כשהתמונה הפכה עד מהרה לויראלית וגולשי הרשת הגיבו בשליליות.

האדישות הזו מצדם גררה לא מעט כעס, ואחדים מהגולשים אף הגדילו לעשות ושיתפו את הרשויות המקומיות – שישקלו באם להעמיד לדין את השניים, בגין התעללות חמורה בבעלי חיים חסרי אונים.

באם אכן תוגש תביעה נגדם, הם עשויים לשלם קנס של למעלה מ-15,000 דולר – דבר שהגולשים מייחלים לו בכל ליבם. "מקווים שהלוזרים האלה יקבלו את מה שמגיע להם", "הייתי נותן להם לבלות קצת בכלא", ו"בדיוק כשחשבתי שהאנושות לא יכולה להיות גרועה יותר", היו חלק מהתגובות שקיבלו השניים על המעשה האכזרי.

מדוברות שירות הפארקים של קווינסלנד נמסר כי במקרה דנן – היו עדויות לכך שהצב כבר היה מת בזמן הצילום, אולם הוסיף ואמר: "אנחנו מתגייסים למקרה הזה במלוא הרצינות, חוקרים את הצעירים ומתכוונים למצות את הדין איתם, עד הסוף".

תגיות:צער בעלי חייםהתעללותסלפיצב ים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה