חדשות בארץ

מרגש: עם ישראל התגייס למען משפחת גרונר

המשפחה ניצלה ברגע האחרון, אך הדירה ותכולתה נשרפו כליל. עם ישראל התגייס, ובהיענות יוצאת דופן גייסו חברי היישוב את מלא הסכום הדרוש

בית משפחת גרונר לאחר השריפה (צילום: דוברות היישוב)בית משפחת גרונר לאחר השריפה (צילום: דוברות היישוב)
אא

לפני שבוע וחצי התרגש עם ישראל לנוכח הנס הגדול שהתרחש למשפחת גרונר, תושבת היישוב יצהר, כאשר ההורים ושלושת ילדיהם ניצלו ברגע האחרון מהבית שבער כולו באש.

סמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר התעוררה אם המשפחה לקול רעש מוזר, ונחרדה לגלות כי חדר השינה אפוף עשן. היא זינקה ממיטתה והעירה את בעלה, ויחד שעטו אל חדר הילדים, תוך שהם חוצים את המסדרון שהחל לבעור.

ברגעים האחרונים חילצו ההורים את שלושת ילדיהם שישנו בשלווה אל מחוץ לבית, כאשר הדירה בוערת כלפיד. ברחמי שמים, ההורים וילדיהם לא נפגעו כלל, אך נזק כבד נגרם לביתם ולרכוש שהיה בו.

כאן התגלו פניו הנאצלות של עם ישראל: הודות להתגייסותם המידית של שכניהם ליישוב, תוך פחות מ-24 שעות קיבלה המשפחה בית חילופי מרוהט ומסודר.

החברים ביישוב לא הסתפקו בזאת, אלא יצאו למסע התרמה רחב. תוך שבוע גייסו החברים את כל הסכום, תוך שהם מספרים על היענות יוצאת דופן של כלל הציבור מכל רחבי הארץ.

יו"ר מזכירות יצהר, אוריה כהן, מסר כי הם הוצפו בהצעות לעזרה. "כבר בבוקר השריפה הוצפנו בפניות והצעות לעזרה מכל רחבי הארץ, גמ"ח מראש העין תרם מצעים חדשים, בעל חנות רהיטים ממבוא חורון תרם ריהוט חדש, גב' מת"א תרמה ריהוט נוסף ועוד ועוד", אמר בהתרגשות.

כהן הוסיף כי "נדהמנו מההירתמות של המוני יהודים מכל רחבי הארץ למען המשפחה. מרגש לראות כיצד עם ישראל התגייס בהמוניו וחיבק את המשפחה וסלל לה את הדרך להתחיל את החיים מחדש. אנו מודים לכל ההמונים ומזמינים אותם לבקר ביישובנו".

תגיות:שריפהתרומה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה