חדשות בארץ

גל הטרור: תושבת הר חברון ניצלה בנס מפיגוע אבנים

"למדנו על בשרנו שאבן פוצעת וגם הורגת, ואפילו אם זה 'רק' נזק שמשה או פח – לרוב מתלווים לכך חרדות וצלקות לאורך זמן"

מכונית שניזוקה מאבנים.(צילום: דוברות מועצת הר חברון) מכונית שניזוקה מאבנים.(צילום: דוברות מועצת הר חברון)
אא

לאחר תקופת רגיעה, חלה עליה ברורה במספר פיגועי האבנים בכבישי יהודה ושומרון ובפרט באזור גוש עציון והר חברון - כך מדווחים במועצת הר חברון.

אחת הנקודות בהן נרשמו ידויי אבנים כמעט מידי יום נמצאת בין קרית ארבע לכרמי צור. כזכור, במקום זה נרצחו לפני חמש שנים אשר פלמר ובנו התינוק יונתן הי"ד.

אמש (ראשון) ניצלה תושבת הר חברון מפיגוע אבנים, כאשר אבן גדולה שהונחה על הכביש פגה במכוניתה, ואבנים נוספות שברו את השמשה האחורית של הרכב, שניזק קשות.

היום (שני) תפסו כוחות הביטחון חוליית זורקי אבנים על כביש 60 באזור חלחול. בנוסף, נסגרו הבוקר היציאות והכניסות לככר בית ענון, זהו מקום שממנו יצאו פורעים ליידויי אבנים.

זריקות האבנים מורגשות גם בכבישי מזרח גוש עציון באזור תקוע הערבית, וכן סמוך למחנה הפליטים אל ערוב.

יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון, אמר בתגובה כי "בעקבות ההחמרה המדאיגה, פניתי בשבוע שעבר למפקדי חטיבת יהודה ועציון שני מפקדים מעולים, שעסוקים במסירות רבה בביטחוננו, ביקשתי שישימו דגש על מרחב הצירים. שמחתי לשמוע על תפיסתו של מח"ט יהודה לפיה יש לראות באבנים כפיגוע לכל דבר, וכך גם הנחייתו לכוחות שלא לחסוך מאמץ בהפסקת הזריקות ותפיסת הזורקים".

עוד הוסיף דמרי ואמר: "אנו מודים ומחזקים את ידיהם של חיילי ומפקדי צה"ל ועוקבים אחר הטיפול בבעיה. למדנו על בשרנו שאבן פוצעת וגם הורגת ואפילו אם זה 'רק' נזק שמשה או פח מתלווים לכך חרדות וצלקות לאורך זמן. לכן אני פונה לשופטי בתי הדיין הצבאיים להתגייס למאבק ולהחמיר את עונשם של מיידי האבנים ולראות בכך כניסיון לרצח".

תגיות:פיגוע אבניםטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה