חדשות בעולם

קידוש ה’ בארה"ב: התפילין ה’גנובות’ נמצאו שלימות, בין אלפי טונות זבל

קידוש ה' מרגש בארה"ב: עשרות מתנדבים חרדיים פקדו את אתר פינוי האשפה בוויליאמסבורג בשבוע שעבר, בעקבות כרוז מיוחד ובו קריאת הרבנים המקומיים, להצלת תפילין שנפלו בטעות אל הפח. השבוע דווח בתקשורת המקומית על מציאת התפילין בשלמות

אא

קידוש ה' מרגש בארה"ב: עשרות מתנדבים חרדיים פקדו את אתר פינוי האשפה בוויליאמסבורג בשבוע שעבר, בעקבות כרוז מיוחד ובו קריאת הרבנים המקומיים, להצלת תפילין שנפלו בטעות אל הפח.

הסיפור התחיל לפני כשבועיים, כאשר אחד המתפללים גילה שתיק התפילין שלו נעלם, וחשד כי הן נגנבו. אז עלה במוחו הרעיון לבדוק את מצלמות האבטחה של הבניין. לאחר בדיקתן, התברר שהתפילין נפלו בטעות לפח האשפה, וללא מישים הושלכה תכולתו לפח העירוני - שעד מהרה התרוקן אף הוא.

במשך יומיים שלמים עמלו המתנדבים על חיפוש התפילין, בין עשרות אלפי טונות של זבל. ובחסדי ה' יתברך, אתמול (ג') הגיעו החיפושים אל קצם, עם בשורה משמחת במיוחד: התפילין האבודות נמצאו כשהן שלימות, והוחזרו לבעליהן - כך דיווחו כלי התקשורת הנרגשים.

עיתונאיים גויים שנשלחו לסקר את האירוע ושוחחו עם המתנדבים החרדיים, נדהמו לגלות את מסירות הנפש הגדולה במקום ואת העבודה הקדחתנית במשך שעות על גבי שעות, ללא ליאות. "זו שמחה גדולה לדעת שהצלחנו לעמוד במשימה ולהציל את התפילין הקדושות", סיפר אחד המתנדבים בראיון שנעשה איתו.

ערימות האשפה שפונו מהעיר אל אתר האשפהערימות האשפה שפונו מהעיר אל אתר האשפה

המתנדבים החרדיים בחיפוש אחר התפילין האבודותהמתנדבים החרדיים בחיפוש אחר התפילין האבודות

התפילין לאחר מציאתןהתפילין לאחר מציאתן

תגיות:אשפהגניבהנסתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה