חדשות בארץ

המשבר באל על מחריף: הבוקר בוטלו שתי טיסות

המשבר בחברת אל על בין ההנהלה לעובדים נמשך. הבוקר הודיעה ההנהלה על ביטוליהן של טיסת Up לברלין וטיסה לניו יורק

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

המשבר בחברת התעופה הישראלית נמשך: הנהלת אל על הודיעה הבוקר (ראשון) על ביטוליהן של טיסת Up לברלין וטיסה 007 לניו יורק. כן הודיעה החברה על כך שטיסה 315 ללונדון תצא במטוס חכור של חברת התעופה הספרדית פריוולג' סטייל. 

המהלך בוצע בעקבות החרפת עיצומי הטייסים. הנהלת אל על מסרה כי "חרף פנייה לעשרות טייסים בבקשה שיאיישו את הטיסות, כל ניסיונות ההנהלה לאייש את הטיסות על ידי טייסי החברה עלו בתוהו. אנו מתנצלים בפני הנוסעים.

מדובר בהחרפת המשבר. רק בסוף השבוע שעבר בוטלו או נדחו ארבע טיסות, וטיסה נוספת הועברה למטוס חכור. 

ביום שני הקרוב יתכנסו כ-6,000 עובדי אל על לאסיפת הסברה, בעוד שההנהלה מאשימה את הטייסים ב'התנהלות שערורייתית' שפוגעת קשות בחברה ובציבור הנוסעים.

בעקבות השיבושים בטיסות, הודיעה חברת אל על כי ניתן יהיה לבטל טיסה עד ה-30 בנובמבר, ללא דמי ביטול. "לאור השינויים בלוחות הזמנים בשל עיצומי הטייסים, החליטה החברה להקל על מדיניות הביטול והשינוי של לקוחות החברה. הוחלט כי ביחס לטיסות היוצאות עד ליום 30 בנובמבר 2016 תאפשר החברה ביטול הטיסה והחזר כספי מלא בגינה, ללא דמי ביטול, וכן תאפשר שינוי מועד הטיסה ללא דמי שינוי. את השינויים יש לבצע מול הגורם מולו בוצעה ההזמנה. אנו שבים ומתנצלים בפני הנוסעים על אי הנעימות ופועלים להחזרת הפעילות לסדרה", נמסר מחברת אל על.

תגיות:טיסותאל על

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה