חדשות בארץ

שריפת הענק: עשרה בתים נהרסו, 12 בני אדם נפגעו

בשעה האחרונה הצליחו כוחות הכיבוי להשתלט על השרפה בזיכרון יעקב. אולם התושבים אינם רשאים לשוב על בתיהם ומפכ"ל המשטרה הודיע: "אנו נערכים לאירוע ארוך"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

בשורות טובות מזיכרון יעקב: חמש שעות אחרי שפרצה שריפת הענק, כוחות הכבאות מתפנים אט-אט מהמקום. עם זאת, בכיבוי האש הדגישו כי עוד לא הושגה שליטה מלאה על האש, מה עוד שיש עדיין מוקדים קטנים שעלולים להתלקח בשנית, בשל הרוחות העזות.

עד כה דווח על 12 בני אדם שנפגעו משאיפת עשן, ביניהם תינוק בן עשרה ימים. כולם נפגעו באורח קל. במשטרה ציינו כי הם סורקים את הדירות בשכונות שפונו מדיירים, כדי לוודא שלא נותרו בהן תושבים שלא הצליחו לעזוב.

מהו סדר הגודל של הנזקים? ראש המועצה האזורית זיכרון יעקב, זיו דשא, ציין: "ככל הידוע לי, אבל הנתון הזה אינו סופי, עשרה בתים נשרפו כליל וישנם גם בתים שניזוקו חלקית. המועצה ערוכה לתת פתרון בבתי מלון למי שזקוק".

המפכ"ל רוני אלשיך אמר: "עברנו יום קשה וצפויים עוד יומיים לא פחות קשים, ואולי יותר. באירוע הזה יש לצערי פגיעה משמעותית ברכוש, אך לשמחתנו הבתים פונו בזמן ואין נפגעים משמעותית. כעת אנחנו עוסקים בשמירה על הרכוש, כדי שאזרחים שפונו ידעו שהמשטרה מסתובבת כדי למנוע ביזה. אנו נערכים לאירוע ארוך".

מהמשרד לאיכות הסביבה נמסר כי באזור זיכרון יעקב שורר זיהום אוויר חמור ביותר. המשרד המליץ לציבור המתגורר באזור, להסתגר בבתים ולסגור את פתחי האוורור.

תגיות:שריפהזיכרון יעקב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה