חדשות בארץ

נחשף: תלמידי ישיבה מנעו שריפה נוספת בחיפה

תלמידי ישיבה מחיפה הבחינו בנער ערבי שמנסה להצית שריפה נוספת ולהדליק את היער. בשעות אלו מתנהל אחריו מרדף

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

תלמידי ישיבה הצליחו למנוע הצתת שריפה נוספת בחיפה, כך נחשף היום על ידי אתר 'סרוגים'. מדובר בתלמידי ישיבת 'אור וישועה' השוכנת בשכונת נווה שאנן. תלמידי הישיבה מתנדבים כבר משעות הבוקר בסיוע לפינוי תושבי שכונת רוממה הסמוכה, ובין היתר התנדבו חלק מהבחורים לערוך תצפית אש בחורשה השוכנת בין מרכז זיו לגרנד קניון.

אחד התלמידים שנכח בתצפית הבחין לחרדתו בצעיר ערבי שמכין עמדת קרטונים כדי להצית אותה ולגרום לשריפה נוספת שעלולה להבעיר את היער כולו.

מנהל הישיבה שי בוצחק מסר לאתר 'סרוגים': "במסגרת המאמץ העירוני להילחם בשריפה שלחה הישיבה תלמידים לתצפיות על התפשטות האש לכיוון נווה שאנן. שני תלמידים ראו את המצית מכין מוקד לשריפה, הם צעקו עליו והוא נמלט. כעת מנהלת המשטרה אחריו מרדף".

יצוין כי עוד מהיום הראשון של גל השריפות (יום שלישי) הועלה חשד במשטרת ישראל וכן בשירותי הכבאות, כי מקורן של חלק גדול מהשריפות הוא בהצתות מכוונות. בעקבות זאת החליטו השר לביטחון פנים גלעד ארדן והמפכ"ל רנ"צ רוני אלשיך לתגבר משמעותית את סיורי המשטרה ומשמר הגבול באזורים המיועדים. בכך הם מקווים לייצר הרתעה משמעותית ולחזק את יכולת הגילוי המהיר של המציתים.

תגיות:בחורי ישיבהשריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה