חדשות בארץ

שריפת ענק במושב בית מאיר, כל התושבים פונו

שריפת ענק פרצה הלילה במושב בית מאיר. עשרה בתים נשרפו וכל התושבים פונו, ביניהם תושבים מחיפה שבאו לשהות באכסניה שבמושב

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

שריפת חורש גדולה פרצה הלילה (חמישי) במושב בית מאיר הסמוך לירושלים. הלהבות הקיפו את המושב ובהמשך אף חדרו לתוכו וסיכנו את התושבים.

במהלך הלילה הודיעו כוחות הכיבוי לתושבים כי עליהם להתפנות באופן מידי, אלא שהיו ביניהם שנלכדו בתוך היישוב, כאשר האש אחזה בכביש היחיד שמוביל ליציאה. באותו שלב כוחות האש עוד לא הצליחו להשתלט על האש, אך עלה בידיהם לפנות את הכביש ולסייע לתושבים להימלט. בנוסף לתושבי היישוב פונו גם 400 אורחים מבית ההארחה של המושב. חלק מהאורחים הם תושבי חיפה שבאו להתארח לאחר שפונו מהשריפה בעירם, וכעת השיגה אותם האש בהרי ירושלים.

ניצב יורם הלוי ציין כי הודות להיערכות הגבוהה ולפריסת הכוחות בשטח, נמנע אירוע בו היו עלולים להיות נפגעים רבים. הוא הוסיף כי קצב התפשטות האש היה מהיר מאוד והגיע לחלק מבתי היישוב. תוך זמן קצר מאוד פונו כלל התושבים ובוצעו סריקות לאיתור אלו שנותרו.

נכון לשעות אלו פועלים במקום צוותי כיבוי הכוללים 60 לוחמי אש שנאבקים בלהבות. הלוחמים דיווחו על כך שבמושב יש עשרה בתים שנשרפו ובתים נוספים שניזוקו. בשלב זה הושגה שליטה מסוימת על הלהבות, אך עדיין השליטה אינה מוחלטת.

מהמשטרה נמסר כי התקבל דיווח על מספר חשודים שנצפו כשהם נמלטים מהמקום, ונערך אחריהם מצוד. ניצב מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי הודיע כי נעצר חשוד אחד בהצתה.

תגיות:שריפהבית מאיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה