חדשות בארץ

טרגדיה בגבעתיים: פעוט בן שלוש נפטר מהחיידק הטורף

פעוט שהובהל במוצאי שבת לבית החולים 'איכילוב' בתל אביב, כשהוא סובל ממצב של שוק - נפטר כעבור שעות ספורות, ככל הנראה מהחיידק הטורף. מבית החולים נמסר כי הילד הגיע לבית החולים כשהוא סובל משוק שנגרם קרוב לוודאי על רקע זיהומי, וחרף מאמצי החייאה - נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

אא

פעוט שהובהל במוצאי שבת לבית החולים 'איכילוב' בתל אביב, כשהוא סובל ממצב של שוק - נפטר כעבור שעות ספורות, ככל הנראה מהחיידק הטורף. מבית החולים נמסר כי הילד הגיע לבית החולים כשהוא סובל משוק שנגרם קרוב לוודאי על רקע זיהומי. "חרף מאמצי החייאה, לצערנו, לרופאים לא נותר מלבד לקבוע את מותו".

עוד נמסר כי בידי בית החולים אין מידע רפואי מספק שיכול לקבוע בוודאות את סיבת המוות. בד בבד דווח המקרה למשרד הבריאות - שהורה לבדוק את כל הילדים בגנו של הפעוט שבאו עמו במגע, ולהעניק להם טיפול מונע.

בהודעה שנמסרה מצוות הגן ומעיריית גבעתיים להורי הפעוט, נכתב: "אנחנו המומים וכואבים ומשתתפים בצערם של ההורים, לנוכח האסון הכבד שפקד אותם, ומחבקים אותם ברגע קשה זה". עוד נמסר מעיריית גבעתיים כי עקב המקרה הוקם בעירייה צוות של גורמים שונים מתחומי הבריאות, החינוך והרווחה - שילווה את ילדי הגן והוריהם, ויקנה להם תמיכה מלאה מבחינה רפואית ורגשית.

תגיות:פעוטותהחיידק הטורףטרגדיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה