חדשות בארץ

המדינה מכירה ב-9 מהשריפות כאירועי טרור שמזכות בפיצויים כבשעת מלחמה

הדליקות ב-9 מקומות בארץ הן הצתות מכוונות ומקורן בפעולות איבה. בשל כך יזכו הנפגעים לפיצויים כנפגעי מלחמה

הדליקה בנווה צוף (צילום: משטרת ישראל)הדליקה בנווה צוף (צילום: משטרת ישראל)
אא

הדליקה בחיפה, זכרון יעקב, מושב טל-אל, והיישובים דולב, טלמון, נווה צוף, נטף, גילון ונירית הן תוצאה של הצתות מכוונות, והנפגעים יקבלו פיצוי על אובדן רכושם בהתאם לנפגעי נזקי מלחמה או פעולות איבה.

הבוקר (שלישי) מפרסמת רשות המיסים את שמותיהם של 9 היישובים שהוכרו על ידי המדינה כנפגעי נזקי מלחמה או פעולות איבה - בשל הצתות מכוונות בגל הדליקות.

"ממכלול המידע שהתקבל ברשות המסים ממשטרת ישראל ומנציבות כיבוי האש עולה כי, נכון למועד זה, מסקנת גורמים אלה הנה כי אירועי השריפות במקומות חיפה, זכרון יעקב, מושב טל-אל, והיישובים דולב, טלמון, נווה צוף, נטף, גילון ונירית, הן הצתות מכוונות שעולה בהן חשד סביר כי מקורן בפעולות איבה", נמסר מרשות המיסים.

"המסקנה המתבקשת, שבמקומות אלו ניתן לקבוע כי מדובר בנזק מלחמה כהגדרתו בחוק מס רכוש וקרן פיצויים, או כי מדובר בפגיעת איבה כהגדרתה בחוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה, אשר אלו מזכים בפיצויים על פי החוק", נאמר בהודעה.

לגבי שאר השריפות, מציינים ברשות המיסים כי הבדיקה מול גורמי הביטחון וכיבוי אש עדיין לא הסתיימה או שברשות טרם קיבלו מידע על נזקים. רשות המיסים ציינה כי הרשימה תתעדכן בהתאם לממצאים שיועלו בחקירת הביטחון וכיבוי האש.

תגיות:שריפהפעולות איבה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה