חדשות בארץ

בחייהם ובמותם לא נפרדו: עמרי ועילי ניר יובאו למנוחות

מחר יובאו למנוחות ד"ר עמרי ניר ובנו עילי, אשר נהרגו במהלך טיול בנחל צאלים. מזכיר המושב: "זהו ערב עצוב לכולנו, בצהריים קיבלנו את הבשורה הנוראה השנייה"

(צילום: יחידת חילוץ ערד)(צילום: יחידת חילוץ ערד)
אא

אחרי שבשעות אחר הצהריים הגיעה הבשורה הקשה על מותו של עילי ניר בן העשר,  אשר נפצע אנוש בנפילה בנחל צאלים - מתארגנים בכפר ויתקין למסע הלוויה.

הטיול בו נהרג עילי היה טיול משפחות בו השתתפו עוד כ-15 ילדים שכל אחד מהם הגיע עם הורה מלווה. בשלב מסוים במסלול החלו המשתתפים לרדת בסולמות, ואז עילי החליק ואיבד את שיווי משקלו. אביו - ד"ר עמרי ניר, ניסה לגונן בגופו על בנו ונפל יחד אתו אל התהום, כאשר לאורך הדרך הוא עוטף אותו וסופג את מרבית החבטות. מותו של האב נקבע במקום, ואילו עילי נאבק על חייו במשך יומיים, עד שהיום (ראשון) נקבע מותו. מסע הלוויתם של האב והבן יתקיים מחר בשעה 15:00 בכפר ויתקין.

מזכיר מושב כפר ויתקין עופר כהן, ציין הערב: "אנחנו נערכים להלוויה לא פשוטה, אירוע מאוד-מאוד קשה מבחינתנו, להביא את עמרי ואת עילי שבחייהם ובמותם לא נפרדו, למנוחות עולמים כאן בבית העלמין. אנחנו נשתדל כמובן להמשיך ולתמוך במשפחה כמה שנוכל בשביל להקל על כאבה וצערה".

עוד הוסיף המזכיר: "זה ערב עצוב לכולנו במושב, בצהריים קיבלנו את הבשורה הנוראה השנייה שנחתה עלינו, שעילי לא החזיק מעמד. מיום שישי אנחנו כקהילה משתדלים לתת את התמיכה למשפחה הקרובה, לחבק אותה, לטפל עד כמה שאנחנו יכולים. גם המועצה האזורית נערכת למתן טיפול, עזרה פסיכולוגית ונפשית - למשפחה, אבל גם לילדים ולהורים שהיו באירוע, ובכלל לילדי בית הספר שעילי למד איתם והיה חבר שלהם".

תגיות:עילי נירד"ר עמרי נירנחל צאלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה