מעניין

רבבות התרגשו: באמצע החתונה החתן הוציא דף, והקריא מסר מחזק לרווקים

סיפור מרגש שהתרחש ביום שני שעבר בחתונה במושב שורש, והועבר בווטסאפ של סיוון רהב מאיר - הצליח לכבוש את הרשתות החברתיות באחת. החתן ויטלי ספטניצקי הצליח לרגש את הנוכחים, כאשר רגע לפני ה'שבע ברכות' שלף דף נייר והקריא את ברכתו המרגשת באוזני הקהל

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

כל הרווקים והרווקות מחכים ליום הנכסף שבו יתחייבו זה לזו 'כדת משה וישראל', בחופת הבטחה. אל יום זה נישאות תפילות הלב העמוקות ביותר, ולא מעט השתדלויות נעשות כדי לזכות להגיע אליו. כשהוא סוף סוף מגיע, ובני הזוג מוצאים זה את זו – השמחה האישית אינה יודעת גבול, וכמעט שלא ניתן לחשוב על משהו אחר מלבדה. אלא שהחתן ויטלי ספטניצקי דווקא חושב אחרת.

בעיצומה של חתונתו עם שהם סגל, שנערכה ביום ב' האחרון במושב 'שורש' הסמוך לירושלים – רגעים ספורים לפני שמעמד ה'שבע ברכות' החל, ביקש ספטניצקי לומר דבר מה.

כשהמיקרופון הועבר לידיו, שלף החתן דף נייר והחל להקריא מתוכו את המילים הבאות: "בשעה שאנחנו עומדים כאן מתחת לחופה, שמחים ומאושרים – חשוב לנו להזכיר שיש עוד רווקים ורווקות רבים, שטרם מצאו את בחירי ליבם. עד לא מזמן, שנינו היינו חלק מהם. על כל אחד מאיתנו שמתחתן, יש שניים חדשים שתופסים את מקומו. אותם רווקים מתמודדים בגבורה מדי יום, עם החסר בחצי השני. באומץ לב הם בוחרים להמשיך ולחפש, גם כשאין כוח, גם כשנמאס למצוא מקום, גם כשצריך שבוע אחר שבוע, עוד מיום שלישי – למצוא מקום לאכול בו בשבת.

"הם מתמודדים עם הצורך במציאת חברה לפרק הביניים הזה בחייהם, שלא בטוח אם ומתי יסתיים. מחפשים והופכים כל אבן, כדי לגלות דרכים למצוא ולהכיר בני ובנות זוג. הרבה פעמים הם שומעים שהם בררנים מדי, או שמשהו לא בסדר איתם. והרבה פעמים – הם חווים בדידות נוראית בשבתות מתסכלות. אנחנו פה כדי להזכיר אותם. לומר להם שאנו מצדיעים להם ובשעה קדושה זו – מתפללים שתפילותיהם למציאת בן או בת הזוג – יתגשמו לטובה".

תגיות:מסררווקיםחתונהמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה