חדשות בעולם

דאע"ש נטל אחריות על שיגור הרקטה לישראל בתחילת השבוע

שלוחת ארגון דאע"ש בחצי האי סיני קיבלה אחריות על שיגור הרקטה לכיוון ישראל. לטענתם, הירי הגיע כתגובה לתקיפות ישראל בצפון סיני

אא

הרקטה שנורתה לעבר ישראל ביום שלישי השבוע שוגרה על ידי ארגון דאע"ש. הלילה (חמישי) הודיעה שלוחת הארגון בחצי האי סיני כי היא שיגרה את הרקטה כתגובה לתקיפות הישראליות בצפון סיני.

הרקטה, ששוגרה לעבר מעבר ניצנה בגבול בין ישראל למצרים, לא חצתה את הגבול ונפלה בשטח סיני.

ארגון 'המדינה האיסלאמית' פרסם תמונות שמתעדות את נפילת הרקטה. בתמונה נראה אחד הלוחמים מכין את הרקטה לקראת שיגור, ובתמונה הבאה נראה השיגור עצמו. בהודעה שפרסם הארגון, כונה ירי הרקטה כ"הפגזת מעבר ניצנה בגבול עם פלסטין הכבושה באמצעות שתי רקטות גראד".

קבלת האחריות על הירי נעשה יממה אחרי שסוכנות הידיעות "אל-אעמאק", המזוהה עם דאע"ש, דיווחה כי ישראל ביצעה שלוש תקיפות אוויריות השבוע בצפון חצי האי סיני בעיר א-שייח זוויד ואל-עריש. סוכנות הידיעות אף פרסמה סרטון המתעד ילדים שנהרגו כתוצאה מאותן תקיפות. יצוין כי הדיווח לא אושר על ידי אף מקור נוסף.

בתוך כך, שלוחת דאע"ש בחצי האי פרסמה את תמונתו של אבו עבדאללה אל-מסרי, שביצע את הפיגוע ההתאבדות בכנסייה הקופטית בקהיר בתחילת השבוע. בפיגוע ההתאבדות נהרגו לפחות 25 בני אדם ולמעלה מ-50 נפצעו.

תגיות:סינירקטהדאע"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה