חדשות יהדות

הרב בן ציון מוצפי בבקשה לציבור: "תתפללו עליי, אני זקוק לרחמים"

ביום ראשון הקרוב יעבור הרב בן ציון מוצפי ניתוח לב פתוח. הוא פונה לציבור בבקשה: "אנא תתפללו עליי מזמור מ"א בתהילים, וה' יהיה עמדי"

הרב בן ציון מוצפי הי"ו (צילום: פלאש 90)הרב בן ציון מוצפי הי"ו (צילום: פלאש 90)
אא

בסיום השיעור השבועי הקבוע שמוסר הרב בן ציון מוצפי, הוא פנה השבוע אל הקהל בבקשה אישית: "כבר 28 שנים שאנחנו פה בשיעור, ובשנים האחרונות המצב הרפואי שלי פחות טוב. הרופאים החליטו שאין פתרון אלא לעשות ניתוח לב פתוח, וזה יקרה ביום ראשון הקרוב. אני אצטרך להגיד לכם שלום כעת לכמה שבועות טובים עד שתהיה החלמה, ואני מאוד מבקש שביום ראשון בבוקר תגידו מזמור מ"א בתהילים בו נאמר: 'אשרי משכיל אל דל... כל משכבו הפכת בחליו'".

על הניתוח ציין הרב: "הניתוח יתחיל בשעה שמונה, זה ייקח כמה שעות ובעז"ה אפילו פחות. אנחנו מקווים מאוד שבזכות התפילות יהיו הרבה ניסים ונפלאות. הרופא שמטפל בי כבר חמש שנים עוקב אחר הבעיה הזו, וכל הזמן דחה את הניתוח. לפני כמה חודשים הוא אמר שכדי שלא נאחר את הרכבת, אז נבצע את זה. אמרתי בסדר, והוא אמר: 'בדרך נס אדם הולך', כי התפוקה של הלב ירדה ביותר מ-50%. שני המסתמים של הלב לא עובדים כהוגן, והדם נשפך החוצה. הרופאים מצידם עשו מה שהם יכולים לעשות, אבל אנחנו צריכים כעת את הקב"ה, כי הוא המרפא, הוא העוזר והסומך. ובעזרת ה' בזכות התפילות שלכם ובזכותכם יהיה טוב".

הרב הוסיף בתחינה לתלמידיו: "בבקשה, בקשו עליי רחמים, גם על הטיפול וגם על ההחלמה שועמדת להיות קצת כואבת ואיטית, שיהיו כמה שפחות ייסורים. חזקו ואמצו ואל תדאגו, הקב"ה עמנו ועמכם, ואל תשכחו להגיד פרק מ"א בתהילים בו נאמר: 'כל משכבו הפכת בחליו'".

הרב גם ציין: "הפיצו עליי לפני שבועיים כל מיני שמועות, אל תאמינו לשמועות בבקשה. ביקשתי ממישהו שיעדכן אחרי הניתוח בכל עשרים וארבע שעות את המצב, כי אני לא אוכל לתפקד, אז יעדכנו את המצב, כדי שלא יהיו סתם שמועות". והוא חתם: "תודה רבה על התפילות, אני מקבל הרבה חיבוק מכם".

פרק מ"א בתהילים, לרפואת הרב בן ציון בן טובה:

(א) לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) אַשְׁרֵי מַשְׂכִּיל אֶל דָּל בְּיוֹם רָעָה יְמַלְּטֵהוּ יְהוָה. (ג) יְהוָה יִשְׁמְרֵהוּ וִיחַיֵּהוּ יאשר (וְאֻשַּׁר) בָּאָרֶץ וְאַל תִּתְּנֵהוּ בְּנֶפֶשׁ אֹיְבָיו. (ד) יְהוָה יִסְעָדֶנּוּ עַל עֶרֶשׂ דְּוָי כָּל מִשְׁכָּבוֹ הָפַכְתָּ בְחָלְיוֹ. (ה) אֲ‍נִי אָמַרְתִּי יְהוָה חָנֵּנִי רְפָאָה נַפְשִׁי כִּי חָטָאתִי לָךְ. (ו) אוֹיְבַי יֹאמְרוּ רַע לִי מָתַי יָמוּת וְאָבַד שְׁמוֹ. (ז) וְאִם בָּא לִרְאוֹת שָׁוְא יְדַבֵּר לִבּוֹ יִקְבָּץ אָוֶן לוֹ יֵצֵא לַחוּץ יְדַבֵּר. (ח) יַחַד עָלַי יִתְלַחֲשׁוּ כָּל שֹׂנְאָי עָלַי יַחְשְׁבוּ רָעָה לִי. (ט) דְּבַר בְּלִיַּעַל יָצוּק בּוֹ וַאֲשֶׁר שָׁכַב לֹא יוֹסִיף לָקוּם. (י) גַּם אִישׁ שְׁלוֹמִי אֲשֶׁר בָּטַחְתִּי בוֹ אוֹכֵל לַחְמִי הִגְדִּיל עָלַי עָקֵב. (יא) וְאַתָּה יְהוָה חָנֵּנִי וַהֲקִימֵנִי וַאֲשַׁלְּמָה לָהֶם. (יב) בְּזֹאת יָדַעְתִּי כִּי חָפַצְתָּ בִּי כִּי לֹא יָרִיעַ אֹיְבִי עָלָי. (יג) וַאֲנִי בְּתֻמִּי תָּמַכְתָּ בִּי וַתַּצִּיבֵנִי לְפָנֶיךָ לְעוֹלָם. (יד) בָּרוּךְ יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מֵהָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם אָמֵן וְאָמֵן.

תגיות:הרב בן ציון מוצפיתהיליםרפואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה