חדשות יהדות

י"ט בכסלו: הכנס המרכזי לרגל "חג הגאולה"

מופעים מיוחדים מתקיימים בימים הקרובים בבנייני האומה בירושלים, לרגל י"ט כסלו. כולל האמנים אברהם פריד, שולי רנד, ישי ריבו, עמיר בניון ועוד

אא

אברהם פריד בהזמנה אישית לכל אחד ואחת: בואו למופע מיוחד שייערך בימים הקרובים בבנייני האומה בירושלים, לרגל י"ט כסלו.

 
י"ט כסלו מכונה בחסידות חב"ד "חג הגאולה", על שם שחרורו של מייסד החסידות, רבי שניאור זלמן מלאדי, מהכלא הרוסי ביום זה בשנת תקנ"ט. לרגל היום הגדול, יתקיימו מופעים מיוחדים בימים הקרובים בבנייני האומה בירושלים.

הערב (ראשון) י"ח כסלו, 18.12.2016, בשעות 20:30-22:30 מתקיים מופע ערב לגברים באולם אוסישקין בבנייני האומה בירושלים. על הבמה מופע ניגוני "צמאה" עם אברהם פריד, עמיר בניון, שולי רנד וישי ריבו.

במקום יתקיים יריד ענק של ספרי חסידות במבחר חסר תקדים של 700 כותרים, ועשרות ספרים חדשים. כן יתקיימו התוועדויות עם גדולי הרבנים והמשפיעים.

מחר (שני) י"ט כסלו, 19.12.2016, בשעות 20:30-22:30 יתקיים מופע ערב לגברים באולם אוסישקין בבנייני האומה בירושלים. על הבמה מופע ניגוני "צמאה" עם אברהם פריד, עמיר בניון, שולי רנד וישי ריבו.

מופע נוסף ביום שני י"ט כסלו, 19.12.2016, בשעות 17:00-19:00 יתקיים מופע אחה"צ לתלמידי ישיבות תיכוניות. באולם אוסישקין בבנייני האומה בירושלים. על הבמה מופע ניגוני "צמאה" עם אברהם פריד, עמיר בניון, שולי רנד וישי ריבו.

אירוע זה מיועד לקבוצות, כאשר כל משתתף יקבל במתנה ספר תניא מהודר. את המופע יכבדו בנוכחותם הרב יצחק דוד גרוסמן שליט"א, הרב מיכי יוספי שליט"א והרב משה שילת שליט"א.

ביום שלישי, כ' כסלו, 20.12.2016, בשעות 17:00-19:00 יתקיים מופע אחה"צ לנשים באולם אוסישקין בבנייני האומה בירושלים. על הבמה מופע ניגוני "צמאה" עם אברהם פריד, עמיר בניון, שולי רנד וישי ריבו.

בנוסף, תהיה הפקה מוזיקלית נשית מרהיבה עם אתי אנקרי ואודהליה ברלין.

מופע נוסף ביום שלישי, כ' כסלו, 20.12.2016, בשעות 20:30-22:30 יתקיים מופע ערב לנשים באולם אוסישקין בבנייני האומה בירושלים. על הבמה מופע ניגוני "צמאה" עם אברהם פריד, עמיר בניון, שולי רנד וישי ריבו.

בנוסף, תהיה הפקה מוזיקלית נשית מרהיבה עם אתי אנקרי ואודהליה ברלין. לאירוע זה אזלו הכרטיסים.

מופע נוסף ביום שלישי, כ' כסלו, 20.12.2016, בשעות 12:00-14:00 יתקיים מופע בוקר לתלמידות אולפנות באולם אוסישקין בבנייני האומה בירושלים. על הבמה מופע ניגוני "צמאה" עם אברהם פריד, עמיר בניון, שולי רנד וישי ריבו.

אירוע זה מיועד לקבוצות בלבד, וגם אליו אזלו הכרטיסים.

תגיות:אברהם פרידעמיר בניוןי"ט כסלו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה