חדשות יהדות

הודו לה’: השתפר קלות מצבו של הגראי"ל שטיינמן, ובבוקר אף התפלל בוותיקין

לאחר שרבבות בארץ ובעולם נשאו אתמול את תפילתם לרפואתו - במהלך הלילה, השתפר קלות מצבו של מרן הגראי"ל שטיינמן, והוא התפלל הבוקר בוותיקין. עם זאת, הציבור מתבקש להמשיך במגמת התפילות וההתחזקות הרוחנית, לרפואתו השלימה של ר' אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא

אא

רבבות בארץ ובעולם נשאו אתמול תפילה נרגשת לרפואתו של הגראי"ל שטיינמן, לאחר שאושפז בבית החולים 'מעייני הישועה' כשהוא סובל ממצוקה נשימתית ודלקת ריאות. הרב אמנם אושפז במחלקת טיפול נמרץ, אך לא היה זה משום שמצבו קשה אלא רק כי רופאיו ביקשו להעניק לו השגחה צמודה, וטיפול יסודי.

בחסדי ה' יתברך, במהלך הלילה הרב הרגיש טוב יותר ובבוקר אף התפלל תפילת שחרית בוותיקין. פרופ' מוטי רביד, מנהל בית החולים התבטא ואמר כי מדובר בשיפור משמעותי, וכי הרב כבר יושב על הכורסה בחדרו. "ברוך ה' יש הקלה גדולה, ובמהלך היום כשנקבל את תוצאות הבדיקות, נוכל לדון לגבי המשך האשפוז או השחרור", אמר.

בשעות הקרובות יבחן צוות הרופאים המטפל את מצבו של הרב, ולבסוף יוחלט על המשך הטיפול. בישיבות, בבתי הכנסיות והמדרשות ובכל היכלי התורה, עדיין ממשיכים להתפלל לרפואתו של הרב אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא, והציבור אף הוא נקרא שלא לחדול מן התפילות, עד לרפואתו השלימה.

מזמור לתודה:

(א) מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיהוָה כָּל הָאָרֶץ. (ב) עִבְדוּ אֶת יְהוָה בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה. (ג) דְּעוּ כִּי יְהוָה הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ ולא [וְלוֹ] אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ. (ד) בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרֲכוּ שְׁמוֹ. (ה) כִּי טוֹב יְהֹוָה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ.

צפו במרן הגר"ח קנייבסקי, ברגע שהובאה אליו הידיעה על אשפוזו של הגראי"ל שטיינמן:

 

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:הגר"ח קנייבסקיהגראי"ל שטיינמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה