חדשות בארץ

נעצר החשוד שהעביר לח"כ גטאס את הטלפונים הניידים: אחיו של ואליד דקה

המשטרה עצרה את אחיו של ואליד דקה, שחשוד בכך שהעביר לחבר הכנסת העצור את 12 הטלפונים הניידים, אותם מסר למחבלים בכלא קציעות

ח’’כ באסל גטאס (צילום: פלאש 90)ח’’כ באסל גטאס (צילום: פלאש 90)
אא

הבוקר (שלישי) פורסם כי משטרת ישראל עצרה את אחיו של ואליד דקה, החשוד בכך שהעביר לח"כ גטאס את הטלפונים הניידים, אותם מסר הח"כ לאסירים הפלסטיניים שבכלא קציעות.

מעצרו של גטאס הוארך אתמול ביממה אחת, והיום הוא יובא לבית משפט השלום להארכת מעצרו. אתמול, דחה השופט מנחם מזרחי דחה את הבקשה להארכת המעצר. "ניתן לומר שקיימת התפתחות משמעותית בחקירה. זוהי החלטה קשה להאריך מעצר ח"כ. אומר כי אילו היה בפני חשוד אחר הייתי נעתר לימים רבים יותר של מעצר. כשמדובר בח"כ יש להיעתר במשורה".

חברי הכנסת חנין זועבי וג'מאל זחאלקה הגיעו לדיון כדי להפגין תמיכה בחברם לסיעה, העצור מאז יום חמישי. מחוץ לבית משפט השלום הפגינו עשרות פעילי בל"ד שהחזיקו שלטים: "שחררו את גטאס", "תפסיקו את הרדיפה הפוליטית".

ח"כ גטאס נעצר ביום חמישי אחרי שהוסרה חסינותו, בחשד שהעביר טלפונים סלולריים לאסירים ביטחוניים. אתמול נערך חיפוש בלשכתו ובביתו. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הנחה את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, לאשר למשטרה להיכנס ללשכתו הפרלמנטרית.

שעה קלה לאחר הפשיטה על לשכתו, הוגשה חוות דעת של היועץ המשפטי של הכנסת ליו"ר אדלשטיין, שלפיה גטאס לא יוכל להצביע בכנסת כל עוד הוא עצור. אדלשטיין אמר כי הוא סומך את ידו על חוות הדעת של היועמ"ש איל ינון: "חבר הכנסת השוהה במעצר, לרבות מעצר בית או חלופות מעצר אחרות המונעות ממנו להגיע למשכן הכנסת, אינו יכול להשתתף בהצבעות בוועדות הכנסת ובמליאה, וזאת אף שבמליאת הכנסת לא ניתן למלא את מקומו".

תגיות:באסל גטאסמעצר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה