חדשות בעולם

דאעש: נוטלים אחריות על פיגוע הטרור באיסטנבול

היום פרסם ארגון הטרור דאע"ש כי הוא עומד מאחורי ביצוע הפיגוע במועדון הלילה באיסטנבול. לטענתם, בפיגוע נהרגו 150 בני אדם. המצוד אחר המחבל ממשיך

הפיגוע בטורקיההפיגוע בטורקיה
אא

היום (שני) פרסם ארגון הטרור הרצחני דאע"ש כי הוא עומד מאחורי ביצוע הפיגוע במועדון הלילה באיסטנבול. "בהמשך לפעולות המבורכות של מדינת האיסלאם נגד שומרי הצלב בטורקיה, אחד מחיילי החליפות האמיצים תקף את אחד ממועדוני הלילה המפורסמים שבו חגגו הנוצרים את חגם. הוא תקף אותם ברימוני יד, תת מקלע והפך את השמחה שלהם לעצב שלהם. 150 בני אדם נהרגו ונפצעו", נכתב בהודעת דאע"ש.

כלי התקשורת הטורקים מדווחים על פי גורמים ביטחוניים כי המחבל שרצח 39 בני אדם מגיע מאוזבקיסטן או מקירגיזסטן. המשטרה הטורקית ציינה כי קיימים קווי דמיון בין הפיגוע הנוכחי לבין הפיגוע הקטלני בנמל התעופה 'אטאטורק' לפני חצי שנה.

המחבל עדיין לא נתפס, והמשטרה הטורקית עורכת מצוד נרחב בתקווה להביא ללכידתו. מחקירת האירוע עולה כי המחבל ירה למוות בשוטר ובאדם נוסף מחוץ למועדון, ולאחר מכן נכנס למועדון וירה לכל עבר. קרוב לשני שליש מהנרצחים הם תיירים, ורובם מהמזרח התיכון.

למעלה מ-30 אירועים אלימים התרחשו בטורקיה בתקופה החולפת. הפיגועים שבוצעו על ידי פעילי ארגון המדינה האסלאמית הם תוצאה ישירה של המעורבות הטורקית במלחמת האזרחים בסוריה. כתגובה לפיגוע, מטוסי קרב טורקים, הפועלים למען אסאד, פגעו הבוקר במטרות של דאע"ש בסוריה והרגו 22 מאנשי הארגון.

תגיות:טורקיהדאעש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה