מעניין

התיעוד שחורך את הרשת: בן השנתיים הציל את אחיו התאום, ששידה גדולה נפלה עליו

אהבת אחים: בן השנתיים הציל את אחיו התאום, לאחר ששידה גדולה נפלה עליו. האבא פרסם את התיעוד בפייסבוק כדי להזהיר את ההורים, אך 'זכה' לתגובות שלא ציפה להן

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

תיעוד קשה שפורסם ברשת הפייסבוק ביום ראשון האחרון, כבר צבר עשרות אלפי צפיות ושיתופים: בתיעוד נראים שני תאומים בני שנתיים, שמשחקים על שידה לבנה וגדולה ומטפסים על המגירות שלה. 

כשאמא קיילי יצאה מהחדר רק 'לשנייה' - למרבה הצער, השידה קרסה על אחד התאומים - ברוק שמו, שהחל לבכות ולהתנועע מתחת לשידה באימה, בזמן שלחצה על בית החזה שלו. 

אך בודי, התאום השני, לא התבלבל. בתיעוד הוא נראה כשהוא הולך מסביב לשידה בנחת, ומנסה להבין כיצד הוא יכול לעזור לאחיו התאום. בתחילה ניסה בודי להרים את השידה, אך היא הייתה כבדה מדי.  

לרגעים, עמד בודי ופשוט התבונן בברוק הנאבק על חייו ועל נשימתו. ובדיוק כשהיה נדמה שהוא לא מתכוון לעשות שום דבר, הגיח במוחו רעיון חדש: בכוח 'על' החל הפעוט לדחוף את השידה הגדולה, שאחת המגירות שלה נתקעה מעל ראשו של בודי ויצרה 'מרווח' שדרכו הצליח להשתחל החוצה. 

"כשנכנסתי לחדר, הבנים כבר חזרו לשחק כרגיל. לא חשדתי לרגע שמשהו קרה, וגם לא שמעתי שהשידה נפלה או את בודי בוכה", הסבירה קיילי, לאחר שראתה את הסרטון שנקלט במצלמה שבביתם. 

אז החליט בעלה, ריקי, להעלות את הסרטון לפייסבוק עם הודעה לצדו: "אני כבר קצת מהסס לכתוב את זה, אבל אני מרגיש שזו חובתי להגביר את המודעות אצל ההורים, אחרי הנס שקרה לנו שאנחנו כל כך אסירי תודה עליו".

בתוך דבריו הזהיר ריקי את ההורים וביקש מהם לעשות כל מה שאפשר כדי לאבטח את הרהיטים ולוודא שהם יציבים וחזקים דיים, "ועדיף להצמיד אותם עם מסמרים לקיר", כתב. "אנחנו לא מתעלמים מהאחריות שלנו להשגיח עליהם, ומבינים שאירע לנו נס גדול".

לצד הפוסט פורסמו תגובות שונות של גולשים, שטענו כי תחת זאת אפשר פשוט "ללמד את הילדים איך להתנהג, ושהעולם איננו אולם התעמלות. איכשהו יש דורות רבים שגדלו מבלי לטפס על רהיטים", כתבה גולשת בשם סינתיה סניידר. 

"זו לא אשמתה של השידה, ההורים צריכים לעשות חשבון נפש ולתת את הדין על זה שהם לא היו ליד הילדים באותה שעה", כתב גולש אחר. "נכון שזה יכול לקרות לכל הורה, אבל הורים שלא 'שומעים' את המהומה שהילדים שלהם עושים בחדר, אסור להם להביא ילדים לעולם", נכתב.

תגיות:תאומיםהצלהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה