חדשות יהדות

רופאיו של הגראי"ל שטיינמן: "זה נס שהדלקת נעלמה"

עשרה ימים לאחר שאושפז הגראי"ל שטיינמן בטיפול נמרץ של בית החולים 'מעייני הישועה' - הוא שוחרר אתמול (ג') לביתו שבבני ברק. רופאי בית החולים: "הדלקת נעלמה כלא הייתה. זה נס"

אא

עשרה ימים לאחר שהרה"ג הגראי"ל שטיינמן אושפז בטיפול נמרץ של בית החולים 'מעייני הישועה' - הוא שוחרר אתמול (ג') לביתו שבבני ברק. רופאי בית החולים: "הדלקת נעלמה כלא הייתה. זה נס"

אתמול שוחרר לביתו הרה"ג הגראי"ל שטיינמן, לאחר שהות של 10 ימים במחלקת טיפול נמרץ של בית החולים 'מעייני הישועה', תחת השגחה צמודה. תוצאות הבדיקות שהתקבלו הראו כי דלקת הריאות ממנה סבל הרב, נעלמה כלא הייתה - בזכות התפילות. "יחד עם כל בית ישראל, שמחים ומתרגשים אנו על צאתו של מרן ראש הישיבה שליט"א מבית החולים", נמסר מ'מעייני הישועה'. "צוות הרופאים נרגש, מהזכות הגדולה שנפלה בחלקו לטפל בגדול הדור".

בד בבד לשחרורו של הרב, התפרסמה הודעה על ידי מקורבו של הרב, ר' יעקב רוזינשטיין, וזו לשונה: "בשבח והודיה להשי"ת, נענו תפילות עם ישראל וחלה הטבה ניכרת במצב בריאותו של מרן ראש הישיבה שליט"א. מרן שליט"א שב לביתו להמשך הטיפול הרפואי.

"בשם כל עם ישראל אנו מודים לצוות הרפואי המסור של המרכז הרפואי מעייני הישועה. למנכ"ל בית החולים – הרב שלמה רוטשילד, למנהל הרפואי – פרופ' מוטי רביד, למנהל היחידה לטיפול נמרץ – פרופ' סורקין, לרופא האישי – פרופ' אברהם וינברגר, ולכל צוות בית החולים.

"הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואתו והחלמתו השלמה והמהירה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש".

בעקבות מכתבם של הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין שפורסם אתמול, ובו בקשה להתחזק בלימוד לרפואתו של הגראי"ל שטיינמן - בישיבתו של הרב 'ארחות תורה' בבני ברק - קיבלו על עצמם התלמידים קבלה מבורכת של לימוד מתוך תענית דיבור, בשעה הראשונה של הסדר. 

תגיות:רפואהנסתפילותהגראי"ל שטיינמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה