חדשות בארץ

"חגי לא נפטר עכשיו"; רבקי הישראלי במכתב מצמרר לאלמנתו של חגי בן-ארי

רעייתו של יהודה הישראלי, שנפצע אנוש בצוק איתן, פונה במכתב מצמרר לאלמנתו של חגי בן-ארי: "חגי לא נפטר עכשיו, הוא נהרג לפני שנתיים וחצי, היום המסע הזה נגמר"

אא

קצין צה"ל חגי בן ארי נפטר בשבוע שעבר, שנתיים וחצי לאחר שנפצע אנושות במבצע צוק איתן. מספר ימים לאחר פטירתו פרסמה רבקי הישראלי, רעייתו של הלוחם יהודה הישראלי שנפצע במבצע צוק איתן באורח אנוש, מכתב מלב אל לב אל מוריה בן ארי, אלמנתו של חגי.

וכך היא כתבה בפוסט סוחט דמעות: "הכרנו לפני שנתיים וחצי. אני זוכרת את אותו היום בו נכנסת אלינו, לחדר של יהודה בסורוקה. לא דיברת הרבה, רק מבט קטן של הבנה. רגע אחד שעדיין לא הבנתי כמה שהחיים שלנו ייקשרו זה בזה".

עוד הוסיפה הישראלי: "מאז הספקנו להעביר עוד שעות רבות ביחד, לחלוק מחשבות ורגשות, לשאול שאלות קשות. אינסוף שיחות על החיים והמוות, ובעיקר על מה שביניהם. על הרצון להמשיך לחיות, גם כשהחיים מושכים הכי למטה".

וכאן היא הדגישה את המשפט המצמרר כל כך: "הבנת שבסיפור הזה יש רק דרך אחת, ועדיין הבנת שכשזה יקרה זה יהיה עצוב. גם אם זה הדבר הכי נכון. שנתיים וחצי היה לך להתכונן לרגע ששום דבר לא יכול להכין אותך אליו. שנתיים וחצי שנאלצת לראות את האיש שלך שקוע בעולם משלו. שנתיים וחצי שנאלצת לבחור בחירות קשות. שנתיים וחצי של חוסן ועוצמות, מול מציאות אכזרית.

"חגי לא נפטר עכשיו", כתבה הישראלי, "חגי נהרג לפני שנתיים וחצי, בזמן שיצא למלחמה. ברגע אחד שריכז לתוכו את כל העוצמות שלו. אולי הלב שלו נדם רק עכשיו, אבל החיות שלו נלקחה ממנו כבר אז. ואולי, אולי הגוף החזק שלו החזיק אותו עוד שנתיים וחצי, אבל אותו אחד כבר לא חזר.

והישראלי חתמה את מכתבה המצמרר: "ואת מוריה, אולי היום את אלמנה באופן רשמי, אבל את אלמנה מאז שאני מכירה אותך. מגדלת את ילדיכם בכוחות שלא נגמרים. הולכת עם האמת שלך בצורה אמיצה. נאחזת הכי חזק במה שיש. שנתיים וחצי. היום המסע הזה נגמר".

תגיות:מכתבחגי בן ארייהודה הישראלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה