חדשות יהדות

החברותא של הגראי"ל שטיינמן: "ה’ גדול ולא מאס תפילת רבים. המשיכו להתפלל"

אחרי שבחודשים האחרונים, רבבות התפללו לרפואתו של הגאון ר' אהרון לייב שטיינמן – הטבה משמעותית חלה במצבו הרפואי, והוא ממשיך להחלים בביתו שבבני ברק. "הן קל כביר ולא ימאס תפילת רבים", אמר אמש הגאון ר' משה יהודה שניידר, החברותא של הרב מזה שנים. "דבר זה אנחנו רואים בחוש ממש, את כוח התפילה, כאשר זכינו להגיע עד הלום ורבנו מתחזק והולך"

הגראי"ל שטיינמן (צילום: פלאש 90)הגראי"ל שטיינמן (צילום: פלאש 90)
אא

השבח להשם: אחרי שבחודשים האחרונים, רבבות התפללו לרפואתו של הגאון ר' אהרון לייב שטיינמן – הטבה משמעותית חלה במצבו הרפואי, והוא ממשיך להחלים בביתו שבבני ברק.

"הן קל כביר ולא ימאס תפילת רבים", אמר אמש הגאון ר' משה יהודה שניידר, החברותא של הרב מזה שנים. "דבר זה אנחנו רואים בחוש ממש, את כוח התפילה, כאשר זכינו להגיע עד הלום ורבנו מתחזק והולך".

עם זאת, לדבריו יש צורך להמשיך ולהעתיר בתפילות, בכל הכוח ו"חובה על כולנו לזעוק לפני מלכו של עולם, לחזק את רבנו עד הגיעו לבריאות איתנה. כדי שנזכה כולנו להמשיך ולקבל ממנו תורה ויראה וכל מידה נכונה, בכלל ובפרט, עד ביאת גואל צדק".

לפני מספר ימים נכנס הרב שניידר אל חתנו ר' זאב ברלין, ראש ישיבת 'גאון יעקב', בבקשה שיברך את הגראי"ל שטיינמן לבריאות איתנה. הרב ברלין בירך שתי ברכות – האחת שהרב יהיה בריא, והשנייה שיהיה חזק.

בתגובה שאלו הרב שניידר, מנין לו לדעת כי ישנה ברכה כזו 'שיהיה חזק', וביקש ראיה לכך אך הרב טען שאין צורך בראיה. הרב שניידר לא ממש הבין מדוע כך, עד שסיפר את הדברים לגראי"ל שטיינמן, שפתר לו באחת את ה'סוגיה': 'הלא כתוב בספר יהושוע 'רק חזק ואמץ', והא לך הראיה שאכן ישנה ברכה כזו'.

תגיות:רפואהחברותאהגראי"ל שטיינמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה