חדשות בארץ

אלמנתו של השוטר שנרצח: "איך אפשר לדבר אם לקחו לי את הלב?"

בכי ודמעות נראו בהלווייתו של רב סמל בכיר ארז לוי שנרצח בפיגוע דריסה. בני משפחתו צעדו אחר מיטתו ומיררו בבכי: "היה בך רק טוב וטוהר"

המהומות בכפר הערבי בו נרצח השוטר (צילום: פלאש 90)המהומות בכפר הערבי בו נרצח השוטר (צילום: פלאש 90)
אא

הלווייתו של רב סמל בכיר ארז לוי שנרצח הבוקר (רביעי) בפיגוע דריסה בכפר אום אלחיראן שבנגב, התקיימה בשעות הצהריים, והוא נטמן בחלקה הצבאית של בית העלמין ביבנה.

אלמנתו קלרה ספדה לו: "אמרו לי לדבר מהלב, אבל איך אפשר אם לקחו לך את הלב? איך אפשר לדבר אם לקחו לך את הנשמה? איך העזת ללכת לי?" עוד היא הוסיפה: "כל מה שיגידו עליך לא מספיק כדי לתאר אותך. כל מילה טובה היא קטנה עליך. בבוקר סימסתי לך שתשמור על עצמך וענית לי. מי היה מאמין שזה יהיה המסר האחרון שלי ממך? אתה החיים שלי".

בתאל עמדי, אחותו של לוי ספדה לו גם כן: "לא הייתה בארז טיפת רוע, הוא היה כל כך טוב, אדם ששם את כולם לנגד עיניו". היא פנתה אל אחיה בקול חנוק: "דאגת לאמא ואבא, לי ולאחים, לאשתך ולילדים. תמיד כשביקשנו שתשמור על עצמך, אמרת לנו: תשמרו אתם על עצמכם, כי זה יותר חשוב".

אחות נוספת, לירון דקל, ציינה: "תמיד חשבתי שאתה טוב מידי לעולם שלנו, ובתפקידך אתה מתמודד עם ההיפך שלך. אתה טוב שנלחם ברע, והנה הטוב והטוהר הזה נעקרו בטרם עת".

בלוויה נטלו חלק גם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך שאמר: "כולם יודעים שהמפגע היה מורה בבית ספר שבו נעצרו כבר שישה מורים". אלשיך גם ניצל את ההזדמנות כדי לציין לשבח את תפקוד השוטרים באירוע. "הם הסתערו וחיסלו ישר את המפגע ומיד יצאו להמשיך במשימתם עד להשלמתה המוחלטת".

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן נשא דברים מעל הקבר: "אני מביט בקברך ארז ולבי נשבר כמו לב כולנו. אנו מסתכלים בתמונתך, בחיוך הקורן והשופע שמחה ואהבה. יש אנשים שמחייכים עם הפה ויש אנשים כמו ארז, שמחייכים גם עם העיניים והלב".

רס"ב ארז לוי היה בן 34 בהירצחו. הוא השאיר אישה ושני ילדים קטנים - בני חמש ושנתיים. יהי זכרו ברוך.

תגיות:פיגוע דריסהכפר ערבילוויה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה