חדשות בארץ

ירושלמים? היכונו לשלג בשבת

לקראת סוף השבוע צפויה מערכת חורפית וסוערת במיוחד: גשמים וסופות רעמים בכל חלקי הארץ, שלג צפוי לרדת ולהיערם בהרי הצפון והמרכז

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השירות המטאורולוגי עדכן הערב (שלישי) כי בימים הקרובים צפויה להגיע סערת ענק. על פי הדיווחים - הסערה עומדת להגיע ביום שישי הקרוב, וכחלק מכך צפויים לרדת בכל רחבי הארץ גשמים מלווים בסופות רעמים. קיים חשש מפני שיטפונות בנחלים ומפני הצפות במקומות המועדים.

בשירות המטאורולוגי דיווחו כי במהלך יום שישי צפויות לנשב רוחות חזקות, ואילו בליל שבת ירד שלג בפסגות הגבוהות של הרי הגליל וצפון רמת הגולן. בהרים בגובה של 800 מטרים יערם השלג לגובה של מספר סנטימטרים, ואילו בפסגות הגבוהות יותר - צפויה היערמות גבוהה עוד יותר.

באשר ליום השבת – צוין בשירות המטאורולוגי כי בשעות הבוקר המוקדמות ירד בפסגות הגבוהות של הרי המרכז שלג מעורב בגשם. עם זאת, הודגש כי לא צפויה היערמות. במשך השבת יוסיף לרדת גשם מידי פעם מהצפון ועד הנגב, אך במהלך היום תיחלש עצמתו של הגשם בהדרגה. בהרי הצפון מעל 800 מטרים יוסיף לרדת שלג, אך עוצמתו תיחלש במהלך היום והוא צפוי להיפסק לחלוטין לקראת הערב.

בהמשך, בלילה שבין שבת לראשון, צפוי להיות קר מאוד, ובאזורים רבים בארץ המעלות ירדו מתחת לאפס. בשל כך קיים חשש להיווצרות קרה וקרח על הכבישים.

תגיות:סערהשלגירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה