חדשות בארץ

הגבר הפתיע: "אני מעוניין להעניק לגרושתי 3500 ₪ מידי חודש"

בעל שהגיע עם אשתו לבית הדין כדי לדון בגירושין, הפתיע: "אני רוצה לתת לאשתי 3500 ₪ מידי חודש בנוסף לדמי מזונות", והסביר: "אני לא רוצה להעציב אותה"

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

בני זוג הגיעו לבית הדין הרבני במטרה להגיע להסדר גירושין, אלא שלמרבה הפלא, כאשר הדיינים ביקשו לדון בתהליך, הפתיע הגבר שקם והודיע כי הוא מעוניין להעניק לאשתו (גרושתו לעתיד) תלושי קנייה בסכום של 3500 שקלים לחודש, למשך כל חייה. זאת בנוסף ל-7500 שקלים דמי מזונות שאותם הוא מחויב לשלם.

הדיינים שהופתעו מכך מאוד, ביקשו לוודא מול הבעל שאכן יש לו אפשרות לבצע זאת. בשל כך הם הציבו בפניו שאלות, כמו: "האם תסכים לחתום על התחייבות להעניק תלושים חודשיים גם במידה והאישה תינשא לגבר אחר?" והוא השיב בחיוב. לאחר מכן הם ביררו: "האם תסכים להפקיד אצל נאמן סכום של חצי מיליון ₪ למקרה שלא תוכל לעמוד בעתיד בהסכם?" וגם כאן השיב הבעל בחיוב, ואף הודיע כי הוא מזמין את הדיינים לקבוע את זהות הנאמן, והסכם הגט ייכנס לתוקף רק לאחר שהכסף יופקד בחשבונו.

כשהדיינים המשיכו לחקור את הנושא, הם נדהמו עוד יותר, שכן התברר כי מספר שנים קודם לכן העביר הבעל לאשתו ולילדיהם את הבעלות על הווילה שבה התגוררו. כשהם שאלו אותו לפשר נדיבות זו, השיב הגבר: "אני עוזב את אשתי כי חיינו לא שמחים, אבל אני לא רוצה להעציב אותה. יש לי מספיק כדי לתת לה ולילדים, ואני מתכנן לתת להם בהמשך עוד הרבה יותר מזה".

תגיות:גירושיןדמי מזונות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה