חדשות בארץ

שמעון גרוס על גזר הדין של ברקן: "אנחנו לא תאבי נקם, ולא רצינו שיישב שנים רבות בכלא"

בית המשפט המחוזי בירושלים חרץ אתמול (ג') את גזר דינו של המדביר יוסף ברקן, שהורשע בשתי עבירות הריגה וארבע עבירות בגין גרימת חבלה חמורה, ובמסגרת הסדר הטיעון שנחתם - הוא ירצה שלוש שנות מאסר בפועל. שמעון גרוס, אב המשפחה בתגובה: "קשה לדבר במונחים של 'סגירת מעגל', אבל יש הקלה"

משפחת גרוס משפחת גרוס
אא

בית המשפט המחוזי בירושלים חרץ אתמול (ג') את גזר דינו של המדביר יוסף ברקן, שהורשע בשתי עבירות הריגה וארבע עבירות בגין גרימת חבלה חמורה, ובמסגרת הסדר הטיעון שנחתם - הוא ירצה שלוש שנות מאסר בפועל.

כזכור, ברקן היה המדביר בבית משפחת גרוס בירושלים, ופעולות ההדברה שביצע גרמו למותן של אביגיל בת הארבע ויעל בת השנתיים. ברקן השתמש בחומר הדברה רעיל ביותר מהתעשייה החקלאית, והשאיר את החומר בחדר סגור בכדי למנוע דליפה לשאר חלקי הבית.

אולם למרבה הצער, החומר בכל זאת דלף ופגע בבני המשפחה – שאושפזו בבית החולים בדרגות פגיעה שונות. אביגיל ויעל ז"ל הורעלו למוות, ואילו הבנים וההורים החלימו מפגיעתם לאחר טיפול רפואי.

בתגובה לפסק הדין שהתקבל, התבטא אב המשפחה שמעון גרוס ואמר כי "אנחנו לא תאבי נקם, ולא רצינו שיישב שנים רבות בכלא, בפרט שמדובר בבנאדם לא צעיר ויש פה נסיבות רפואיות נוספות. מאידך, אנחנו מבינים שיש שיקולים נוספים, ושהוא צריך לקחת אחריות על המעשים".

עוד הוסיף גרוס ואמר כי "בגדול, קשה לדבר במונחים האלה של 'סגירת מעגל', אבל יש הקלה. אנחנו יודעים שזה שלב נוסף מאחורינו, מבחינת התיק שנמשך הרבה זמן. אנחנו מקווים שהלקחים נלמדו, ושלא נצטרך לדון בנושאים האלה, ושלא נשמע על עוד מקרים כאלה".

תגיות:משפחת גרוסאסון ההדברה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה