חדשות יהדות

בוז’י לאחר האירוע המוחי שעבר: "ניסיתי לשחזר תפילות, כדי לוודא שהכל בסדר"

ח"כ יצחק הרצוג התייחס לראשונה לאירוע המוחי שחווה במהלך השבת האחרונה, ואמר כי במהלך האשפוז בבית החולים "ניסיתי לשחזר תפילות ושירים כדי לוודא שהכל בסדר"

(צילום: יונתן סינדל/פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל/פלאש 90)
אא

ח"כ יצחק הרצוג (בוז'י) המכהן כיו"ר האופוזיציה והמחנה הציוני, התייחס הבוקר לראשונה לאירוע המוחי הקל, שחווה בסוף השבוע האחרון.

היה זה בארוחת שישי בבית אמו. "הרגשתי לא טוב, וראו שהפנים שלי מכורכמות ולא נראות טוב. אמרתי דברים לא ברורים, אז מיכל מיד ראתה שמשהו לא כתמול שלשום. היא קראה על זה, הבינה שמשהו לא בסדר והכריחה אותי להיכנס לאוטו ולנסוע לבית החולים", כך סיפר הרצוג בראיון שנעשה עמו בגל"צ.

ההחלטה המהירה של אשתו, כך מסתבר, הצילה את חייו. "זה היה עניין של שניות, והכלל בנושא הזה הוא להגיע מיידית לבית החולים. ברוך ה', זה טיפול נכון של האישה", אמר הרצוג.

הרצוג אושפז במחלקה הנויורולוגית של בית החולים 'איכילוב' בתל אביב, שם התברר כי חווה את מה שמתקרא בעגה הרפואית 'אירוע חולף', שכוונתו היא אירוע מוחי קל.

הוא קיבל אספירין ומדללי דם שאותם המשיך ליטול עד לגמר הבדיקות, והבוקר כאמור התייחס למה שעבר עליו, באותו לילה 'סוער' בבית החולים. "ניסיתי לשחזר תפילות ושירים ופואמות, כדי לוודא שהכל בסדר", אמר והוסיף: "ראיתי במו עיניי כל הלילה, את המלאכים בלבן וירוק". כוונתו הייתה לרופאי המחלקה שחגו סביב מיטתו, במסירות.

לאחר שחרורו הודה הרצוג למאות האנשים שהתפללו בעבורו, ודרשו בשלומו. "קיבלתי הודעות מכל מקום אפשרי. בני כל הדתות התפללו, וזה ריגש אותי מאוד. אנשים כיבדו את השבת, ושלחו הודעות לאחריה. גם ראש הממשלה התקשר לדרוש בשלומי, ודיבר עם אשתי כי באותו זמן הייתי בטיפול", אמר.


 

תגיות:יצחק הרצוגאירוע מוחיתפילות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה