מעניין

הזוי: השקיעו 250$ להסרת גידול מגופו של דג הזהב שלהם

הורים הבחינו בגוש קטן על הסנפיר של דג הזהב היקר של בנם בן העשרים, והחליטו לגשת לווטרינרית כדי לבדוק את פשרו. למרבה המזל, הווטרינרית - פיי בט'ל, התריעה בזמן כי מדובר בגידול מסוכן שיש להסירו בהקדם, וההורים לא חשבו פעמיים. הם שילמו את הכסף לניתוח, והצילו את חיי הדג

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

הורים הבחינו בגוש קטן על הסנפיר של דג הזהב היקר של בנם בן העשרים, והחליטו לגשת לווטרינרית כדי לבדוק את פשרו. למרבה המזל, הווטרינרית - פיי בט'ל, התריעה בזמן כי מדובר בגידול מסוכן שיש להסירו בהקדם.

"היות והדג הזה מלווה את בננו בן ה-20 במשך כמה שנים, ופרידה לא הייתה אופציה בעינינו – סכום הניתוח, 250$, היווה הצעה הוגנת בעבורנו", מספר אב המשפחה.

"האופציה שעמדה בפניי היא להרדים את הדג באופן מידי, ולאחר מכן להסיר את הגוש מגופו", משחזרת ד"ר בט'ל, שהשתמשה בצג מיניאטורי של קצב לב ובצינור הרדמה שדרכו מועברת הזנה לדג. לאחר הסרת הגידול, הדג שב לחיות 'לביתו' בתוך שקית ניילון והמשפחה לא יכלה להסתיר את התרגשותה.

 "אנחנו מאוד אוהבים חיות מחמד, גם כאלה שלא יכולות להשמיע רעשים. הדג הוותיק שלנו שוחה עכשיו כמו שצריך, וכבר אין לנו חשש לחייו. אנחנו שמחים שהמקצועיות של ד"ר בט'ל ניצחה גם הפעם".

צפו בתמונות מהניתוח:

תגיות:גלריותצער בעלי חיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה