חדשות בארץ

בת ים: ארבעה פצועים בקריסת מנוף באתר בנייה, ביניהם ילדה בת תשע

תאונת קשה באתר בנייה בבת ים, בצומת הרחובות 'הנביאים' ו'הקוממיות': מנוף שקרס גרם לפציעתו הקשה של המנופאי, וכן לגבר נוסף שעמד ליד מכונית שעליה קרס המנוף. הגבר נפצע באורח בינוני ואב ובתו בת התשע, שנכחו אף הם במקום – נפצעו באורח קל. מנכ"ל חברת המנופים: "העניין נמצא בבדיקה, וטרם ידוע מה גרם לקריסה"

זירת האירוע (צילום: מד"א)זירת האירוע (צילום: מד"א)
אא

אתר בנייה בין רחוב הנביאים והקוממיות בבת ים: מנוף קרס היום (ב') בשעות אחר הצהריים על מכונית ובני אדם, וגרם לפגיעות בדרגות שונות לארבעה בני אדם: צעיר בן 30 שהפעיל את המנוף וקרס ביחד איתו - נפצע באורח קשה בגפיים, ופונה לבית החולים 'איכילוב' בתל אביב.

גבר נוסף כבן 38 שעמד סמוך למכונית שעליה קרס המנוף – נפצע באורח בינוני, ופונה לבית החולים 'וולפסון' בפתח תקווה, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. שני בני אדם נוספים, אב ובתו בת התשע שעמדו בחניה סמוכה - נפצעו באורח קל וטופלו על ידי צוותי מד"א שהגיעו למקום. "הגענו למקום בכוחות גדולים שכללו אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ואופנועי מד"א", סיפר חגי נתני, חובש מיחידת רפואת החירום של מד"א. "מדובר בזירה מורכבת מאוד. מנוף בגובה של עשרות מטרים קרס על הכביש, ופגע בכמה רכבים.

"מפעיל המנוף נלכד, ויחד עם כוחות הכיבוי חילצנו אותו, תוך כדי טיפול רפואי. הפצוע שישב ברכב היה בהכרה מלאה, וסבל מפגיעות בכל חלקי גופו. הפצועים קל נפגעו משברי המנוף שקרס".

את המנוף מפעילה חברת 'מבנים ונתיבים', שבראשה עומד המנכ"ל יובל עטיה. בשיחה עם Ynet סיפר עטיה כי בשלב זה האירוע עדיין נמצא בבדיקה, ולא ברור מה גרם לקריסה. "צריך לתחקר וללמוד את הנושא", אמר. "יש שם בטח עניינים הנדסיים. יש לנו את כל הרישיונות האפשריים, וצריך לראות איזה כשל היה. אני לא מסוגל לתת אינפורמציה כזאת עכשיו. אני מניח שזה ייחקר ויהיו לנו תשובות".

תגיות:תאונהפצועיםילדיםקריסת מנוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה