חדשות בארץ

'המלאך של חוני המעגל' נעדר

חיפושים נרחבים מתבצעים בשעות אלו אחרי שלום דהן, המכונה 'המלאך של חוני המעגל'. במשך החודש האחרון הוא נעלם ואבדו עקבותיו

קבר חוני המעגלקבר חוני המעגל
אא

שלום דהן, אשר מכונה 'המלאך של חוני המעגל' נעדר מזה כחודש ימים. דהן נחשב לאחד מתושביה הוותיקים של חצור הגלילית. הכינוי המיוחד דבק בו מאחר שהוא היה נוהג להגיע לציון של חוני המעגל השוכן בסמוך לעיר מידי יום ביומו ועסק בהתנדבות בניקיון של המקום.

בחודש האחרון הוא לא נראה במקום ולא נשמע ממנו כל אות חיים. לדברי התושבים – הפעם האחרונה בה הם ראו אותו הייתה כשהוא עזר לאחד השכנים לדחוף את המכונית שלו ומאז נותק איתו כל קשר והוא לא נראה באזור.

במשך השבועות שחלפו מאז נערכו אחריו חיפושים רבים. בין היתר היו קרובי משפחה ואף תלמידים מישיבת חוני המעגל שחיפשו אחריו אך החיפושים עלו בתוהו. לדבריהם – מחר (שישי) צפויים להתחדש החיפושים, בתקווה שיימצא בדל חוט לפתרון התעלומה.

אנא, התפללו לשלומו:

פרק ק"ל:

(א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה. (ב) אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי. (ג) אִם עֲו‍ֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד. (ד) כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא. (ה) קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי. (ו) נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר. (ז) יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת. (ח) וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲו‍ֹנֹתָיו.

 

תגיות:חוני המעגלנעדרשלום דהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה