חדשות בעולם

הנשיא טראמפ תרם את משכורתו לרשות הפארקים הלאומית של ארה"ב

במהלך הקמפיין הבטיח טראמפ כי יתרום את כל משכורתו כנשיא לצדקה. אתמול התחיל בקיום ההבטחה כשתרם את משכורת הרבעון הראשון שלו בתפקיד לרשות הפארקים הלאומית

  • ח' ניסן התשע"ז
אא

מזכיר העיתונות של הבית הלבן, שון פרייס, הודיע אתמול כי הנשיא דונלד טראמפ החליט לתרום את כל משכורת הרבעון הראשון שלו בתפקיד – בסך של 78,333 דולרים – לרשות הפארקים הלאומית האמריקאית – גוף המקביל ל'רשות שמורות הטבע' בישראל.

מזכיר הפנים של ארצות הברית, רייאן זינקה, נכח גם הוא במסיבת העיתונאים בו הוכרז על התרומה, ואמר כי הכסף ישמש לשימוש של שדות קרב היסטוריים. רשות הפארקים האמריקאית אחראית בין השאר על שימור שדות קרב ממלחמת האזרחים וממלחמות אחרות.

במהלך קמפיין הבחירות שלו הבטיח טראמפ כי אם ייבחר לנשיא לא ייטול משכורת כלל, אך מאחר שהתברר מאוחר יותר כי החוקה מחייבת את הנשיא לקבל משכורת, הודיע טראמפ כי יתרום את מלוא משכורתו לצדקה. עם תחילת כהונתו ב-20 בינואר, עדכן צוות הבית הלבן כי הנשיא טרם בחר את הארגון שיקבל ממנו את התרומה. אבל אם היו מי שחשבו כי מדובר בעוד הבטחת קמפיין ללא כיסוי, מזכיר העיתונות של הבית הלבן, כאמור, טרח להודיע במיוחד על התרומה – ואף הציג את הצ'ק שעליו חתום טראמפ.

"הנשיא בעצמו הגיע להחלטה לתרום דווקא לרשות הפארקים", אמר ספייס. "והוא זה שגם ביקש כי הכסף ישמש לשימור שדות קרב היסטוריים".

למי יתרום טראמפ את משכורת הרבעון הבא? לא נותר אלא לחכות ולראות. 

תגיות:דונלד טראמפפארקים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה