חדשות בארץ

הפתעה מחרידה: על המצעים התגלתה תמונתו של... היטלר

מירי גרנק ביקשה בסך הכל לקנות מצעים חדשים, אך גילתה עליהם לחרדתה את תמונתו של היטלר. ומה הייתה תגובתו של בעל החנות?

היטלר ימ"ש (צילום: פלאש 90)היטלר ימ"ש (צילום: פלאש 90)
אא

דבר לא הכין את מירי גרנק, תושבת מגדל העמק, לכך שעל המצעים החדשים שקנתה תצפה לה הפתעה כה מחרידה – תמונתו של היטלר צורר היהודים.

גרנק סיפרה בשיחה ל-Ynet כי היא קנתה את המצעים בערב חג הפסח בדוכן בשוק ושילמה עליהם שישים שקלים. "כשקניתי את המצעים ראיתי שמופיעים עליהם הדפסים של מגדל אייפל ומטריות", היא סיפרה. "גם כשפרסתי אותם על המיטות לא הבחנתי במשהו חריג. אבל הבת שלי שהסתכלה מקרוב הבחינה בסמלים ואמרה לי: 'אמא, יש פה תמונה של היטלר'".

ובאמת, מירי מציינת כי היא בחנה מקרוב את המצעים וגילתה כי על גפי הציפה של השמיכה וכן בחלק העליון של הסדינים מופיע הדפס של בול ועליו תמונתו של היטלר. החותמת שעל הבול היא חותמת דואר עם סמל גרמניה הנאצית המשלבת צלב קרס.

גרנק התלוננה על כך שכאשר פנתה לבעל החנות הוא השיב לה כי "אין איסור על שיווק הדפסים עם צלבים בישראל". אולם כש-Ynet פנו ליבואן הוא סיפק את התגובה היותר מתחשבת: "אנו מודים על הפנייה. לאחר בדיקה התברר כי התמונה שהתקבלה מהפסק בסין הייתה שונה מהמוצר שסופק לחנויות. מיד עם היוודע הדבר הודענו לכל החנויות על הורדת המוצר מהמדפים ואיסופו. אנו מזמינים את כל מי שרכש את המוצר לפנות למשרדינו ולהחליף אותו בדגם אחר. כמובן שלא הייתה כוונה להפיץ את הסמל האמור או לעודד את הערכים שאותם הוא מייצג".

 

תגיות:מצעיםהיטלר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה