מעניין

לא יאומן: נחיל הדבורים ’נדבק’ למכונית למשך יומיים, כי המלכה נלכדה בתוכה

נחיל ענקי בן קרוב ל-10,000 דבורים (על פי ההערכות) – 'נדבק' במשך יומיים למכונית של קרול הוורת' מהעיירה וויילס שבאנגליה, לאחר ש'מלכתו' נלכדה במכוניתה. הכוורן שנשלח לטפל בתופעה: "לא ראיתי דבר כזה מימיי"

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

תופעה מעניינת: נחיל ענקי בן קרוב ל-10,000 דבורים (על פי ההערכות) – 'נדבק' במשך יומיים למכונית של קרול הוורת' מהעיירה וויילס שבאנגליה, לאחר ש'מלכתו' נלכדה במכוניתה.

הכל התחיל כאשר הוורת' יצאה לסידורים באזור האוורפורדווסט שבעיר. הווארת' לא הבחינה מה קורה בחלקו האחורי של מכוניתה, עד שטוס מוזס – תושב העיירה, הבחין במחזה המוזר. "נהגתי במכונית שלי כשלפתע הבחנתי בגוש חום ענקי, על גבי אחת המכוניות", שחזר מוזס. "הרבה אנשים נדהמו לראות את זה. המכוניות האטו, ואנשים החלו לתעד את המחזה במצלמתם".

היות והיה זה באזור מרכזי, חשש מוזס כי הדבורים יפגעו באנשים והתקשר מיד לכוורן מקומי. "הייתי גם מודאג שמישהו יעשה משהו מטופש, ויחליט לפגוע בדבורים", אמר. כשהוורת' חזרה למכוניתה – היא נדמה לראות את ההתקהלות סביבה. "לא הבנתי למה אנשים מתגודדים דווקא שם", אמרה.

אולם הכוורן, שכבר הספיק 'לטפל' בבעיה – יידע אותה בכל. "השטח היה נקי מדבורים, ונסעתי הביתה רגועה", סיפרה.

אלא שבזה, עוד לא הסתיימה הסאגה. "יום למחרת ראיתי שוב את הדבורים מסביב למכונית, והבנתי שחלקן עקבו אחריי הביתה. מיד טלפנתי שוב לכוורן".

רוג'ר בארנס, הכוורן שאליו התקשרה – הסביר את הסיטואציה הביזארית כך: "אנחנו סבורים שהדבורה המלכה נמשכה למשהו מתוק שהיה במכונית, אך איכשהו הצליחה להילכד בווישרים או בחלק אחר של המכונית. כשהדבורים הנאמנות הבינו ש'המלכה' שלהם נמצאת במכונית וזקוקה לעזרה, הן עקבו אחריה ו'חשבו' על דרך לעזור לה. מצאנו את המלכה ושחררנו אותה, ואחריה התעופף הנחיל שלהערכתי מנה לפחות 10,000 דבורים", אמר בארנס.

עוד הוסיף בארנס ואמר כי זו לא הפעם הראשונה שהוא עד לתופעה שבה הדבורים מגוננות על המלכה שלהן בכל מיני סיטואציות, "אבל כזה דבר, לא ראיתי מימיי. מוזר ומפתיע לראות שהן עקבו אחר המכונית ונדבקו אליה במשך יומיים שלמים. זה משעשע אבל גם קצת מטריד ואני שמח שזה כבר מאחורינו".

תגיות:דבוריםמלכההתנהגות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה